Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VFRGUBBEN skrev:Var köper man stålomspunna bromsslangar gärna färgade och i kompletta kit, billigast?
Ja jag tror det, det var från siten du nämde, eller snarare personen du nämde hade en site, och jag kollade där lite snabbt..hållundan skrev:Tusing är rätt bra pris! Är det med nipplar å hela skiten?
Ja det är ett bra pris faktiskt. Om man ser till vilken go skillnad man får i bromsarna är det jäkligt billigt!Hultan skrev:Ja jag tror det, det var från siten du nämde, eller snarare personen du nämde hade en site, och jag kollade där lite snabbt..
Så en tusing är vad man får betala alltså?
Hultan skrev:Ja jag tror det, det var från siten du nämde, eller snarare personen du nämde hade en site, och jag kollade där lite snabbt..
Så en tusing är vad man får betala alltså?
App app app. Spara pengar isf.Hultan skrev:...Lägga dom extra stålarna man tjänar på bensin istället..
Tackar!Mr Edholm skrev:Jag vet dom rätta herrarna att konsultera i detta:
www.nbmhydraulic.se
Dom tar mellan 600:- till 1000:- för att fixa till ett par helsjysta teflonslangar för fram och bak, stålomspunna, dom är belägna i Solna, Stockholm.
Du lämnar helt sonika in dina gamla bromsslangar hos dom, så måttar dom av och gör nya teflonslangar.
Dom har en hel drös med olika färger, och även uppstyvande skyddsrör att sätta på partier där slangen kan skavas eller skadas.
Bromsarna blir helt klart stummare med ett set nbm-slangar ombord.![]()
Jag har bara gott att tycka om dom.![]()
Priset var inkl nipplar och hela kitet, ja monteringsklara helt enkelt.
Det finns en "Gold series" också, men den är bannemej overkill om man inte åker RR i högre klassen och bara vill ha det bästa......
EDIT: Dom har lite andra mysiga småsaker att erbjuda också. Hittas på sidan/i pdf-dokumenten
Inte köpa soppa alltså?! Det måste man ju ha till knarren ju!hållundan skrev:App app app. Spara pengar isf.![]()
Nä, men min språkpolisiära ådra tog sig an att påpeka att du knappast tjänar pengar på att köpa nåt. Självklart ska du köpa det mest prisvärda för att spara pengar, som du kan lägga på soppa!Hultan skrev:Inte köpa soppa alltså?! Det måste man ju ha till knarren ju!
Ahhhh, för sent/tidigt för jag skall koppla sånt! Men det är taget..hållundan skrev:Nä, men min språkpolisiära ådra tog sig an att påpeka att du knappast tjänar pengar på att köpa nåt. Självklart ska du köpa det mest prisvärda för att spara pengar, som du kan lägga på soppa!![]()
Äh, lugnt. Jag ÄR dum i huvudetHultan skrev:Ahhhh, för sent/tidigt för jag skall koppla sånt! Men det är taget..![]()
"Emitting it, is the first step"hållundan skrev:Äh, lugnt. Jag ÄR dum i huvudet![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |