StåkkhålmsÅkatråden -08

Om någon är intresserad så är vi några som tänkte köra runt lite på södertörn ikväll, kurviga vägar och tempo någonstans mellan körkortsfart (30+) och fotpinneskrap. Samling 18.00 vid gamla shellmacken i tungelsta (den heter väl 123 lr dinX lr nåt konstigt numera). Inga krav på speciella hojar lr förare.

Kommer.

Om någon är intresserad så är vi några som tänkte köra runt lite på södertörn ikväll, kurviga vägar och tempo någonstans mellan körkortsfart (30+) och fotpinneskrap. Samling 18.00 vid gamla shellmacken i tungelsta (den heter väl 123 lr dinX lr nåt konstigt numera). Inga krav på speciella hojar lr förare.

tack för en mycket trevlig vända på södertörn med fika o skitsnack! kalas.:tummenupp

Hej tänkte dra ut en sväng till rosenhill och bulten. Nån som vill hänga på?

Jag hade tänkt bogan och sen ut till åkersberga. Jag har inte varit där och hade tänkt kolla läget (åkersberga alltså). Eftersom jag inte känner tillvägarna där så blir det ganska lungt, i alla fall om det är kurvigt. Men jag är öppen för förslag, vill bara ut och gasa lite.

Jag hade tänkt bogan och sen ut till åkersberga. Jag har inte varit där och hade tänkt kolla läget (åkersberga alltså). Eftersom jag inte känner tillvägarna där så blir det ganska lungt, i alla fall om det är kurvigt. Men jag är öppen för förslag, vill bara ut och gasa lite.

Oki jag hänger på :tummenupp Nu är det så att jag är rätt bekant med vägarna runt Åkersberga så vi lär troligen inte köra vilse :) Säg en tid och en plats så kommer jag :tummenupp

Vilken tid tänkte ni åka ut? Blir det start under morgon/förmiddag kan jag tänka mig att hänga på.

Vad innebär ganska lugnt? Är det värt att hänga på (om man är vaken) eller kommer man bara förstöra för alla andra isf?

Vad innebär ganska lugnt? Är det värt att hänga på (om man är vaken) eller kommer man bara förstöra för alla andra isf?

"lugnt" är ju väldigt subjektivt, men eftersom det blir nya vägar (iallafall för mig) så kommer jag hålla mig till hastighetsbegränsningarna när det blir kurvigt.

Kan eventuellt inte komma på Lördag fick jag reda på idag :( Men en annan dag hänger jag med om det blir fler gånger :tummenupp

Vi är några som samlas 18.00 som vanligt Donken Upplands Väsby..

Alla är välkomna att åka med om man vill....

Colossus

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...