StåkkhålmsÅkatråden -08

Regn hela em och 4 grader på kvällen = Bajsväder, ligger lågt med onsdagsåkat imorgon tills det sker nån obscen förändring på SMHI:s hemsida.

Regn hela em och 4 grader på kvällen = Bajsväder, ligger lågt med onsdagsåkat imorgon tills det sker nån obscen förändring på SMHI:s hemsida.

de gör du rätt i, det är riktigt mörkt här uppe i Häggvik när jag tittar norrut mot lapplandsväsby. och inte speciellt varmt. tog lill jonnen på chans idag.. de blir nog blött hem för mig.

Regnar här på lidingö ialla fall.. Får bli helgåka istället! :)

Nån som ska ut och åka nått i helgen??

btw borde inte denna tråd ligga som sticky? smidigt att slippa leta :)

åker gärna imorrn, dock måste jag hitta nån rackarns däcknasare så jag får gummi på bakfälgen

Nu ser ju vädret lite bättre ut imorgon än från början men jag har annat för mig imorgon kväll, ut och kör med er :)

Jaha, vad sägs om söndag? 13:30 ? Jag är körsugen.
/Bråkis

Tänkte köra lite ikväll(usual time, usual place). Någon annan som ska med eller blir jag tvungen att åka ensam?
Misstänker det är några som vänta på att Kaptenen ska lägga upp en tråd men jag tror inte den kommer. Bara att dyka upp som vanligt.

Hur är det med körsuget på ons? Ska visst komma några stänk på fm men ser det ok ut.

Kommer jag igenom besiktningen imorgon och det är regnfritt så dyker jag gärna upp! :) Men det blir lugn grupp för migeftersom inte motorn är färdigmappad än, ska bänka vidare på fredag.

hmm, var ju ett tag sen man åkte norr om stan så varför inte? För visst blir det norr skägget? men du som bor söder om stan, för det gör du väl fortfarande, åker du aldrig söderrundor?

mvh,
C

Ja isf samlas vi på Donken U.Väsby runt 18.

Jag kör hellre på norrsidan av lite olika anledningar. Dels jobbar jag i Sollentuna och då passar det bättre för onsdagskörningar, många najsa vägar, Waxholm är ett bra ställe att avsluta på eftersom korven är god och man får en dos av Bogan. Jag kör på södersidan också men helst med folk jag känner i mindre grupper(Skitsnack-MC), iaf om tempot ska vara lite högre. Bulten har i mina ögon blivit wannabefuckonas paradis, den lär ta några liv innan den här säsongen är över.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti