Om du är nära tippa över då?
Släpp gasen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du är nära tippa över då?
Antar att alla som inte tycker att det känns bra att ha bakbromsen nära till hands, har en grymt bra balans, i alla lägen och farter =)
Slangar 99% ståendes med höger fot på sadeln. Slått över JA och även med foten på bromsen. När det går för långt så hinner jag varken slå av eller bromsa, då har det helt enkelt gått för långt. Men jag kan vara glad att jag slog 2km rekord innan jag slog över första ggn.![]()
Hoppas du inte skadade dig!
Kramp eller?![]()
Kramp? Nej..hänt att jag legat på bromsen redan men slintigt på pedalen =
![]()
Sen vet jag inte vad det berott på, man blir väl helt enkelt okänslig i magen för när det går för långt och tappar känslan för när det börjar gå åt fel håll.![]()
Att slå över är i sig inte smärtsamt mer än i själen när man ser hojen flippa varv efter varv på asfalten framför sig medans mansjälv bara glider lite mjukt på det nya fina skinnstället som inte var så fint längre. En motard är sen bara till att ställa upp och köra vidare med, det sura är att det ryker en del dyra prylar som instrumentering, lyckta, knappsatser på styret och en hel massa plast.![]()
True True...
Har faktiskt aldrig slagit över med motarden på asfalt, så vet inte riktig hur det känns.
Dock har jag gjort det ett flertal gånger med cross, och har aldrig blivit skadad av det, lite blåmärken osv. Men det får man ta =)![]()
nån smart porrkåt jävel tipsade mej om att släppa hojen om man e påväg av. kan spara många brutna ben o göra så.
Annars kan man hålla sig kvar så länge man kan tills man tillslut tvingas hänga sig på gasen så hojen flippar runt och sabbar allt vad instrument heter.![]()
Annars kan man hålla sig kvar så länge man kan tills man tillslut tvingas hänga sig på gasen så hojen flippar runt och sabbar allt vad instrument heter.![]()
Låter som du pratar av erfarenhet?![]()
jag föredrar att sitta på motorsvaga fordon och stå när de är starka fordon![]()
Tyvär så gör jag ju det. Bättre är att släppa hojen så den landar på sida istället, då går inte mycket sönder. Rätt segt när den landar upp och ner.![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |