Såna köper man ju på biltema för 50 krTyvärr var dock 399kr för ett fjuttigt blinkersrelä lite väl saftigt. Varken öppettider eller priser är något de verkar kunna konkurrera med.. Supertråkigt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såna köper man ju på biltema för 50 krTyvärr var dock 399kr för ett fjuttigt blinkersrelä lite väl saftigt. Varken öppettider eller priser är något de verkar kunna konkurrera med.. Supertråkigt!
Såna köper man ju på biltema för 50 kr![]()
För min del kan Din MC lika gärna ha stängt alla dagar i veckan. Har noll och inget förtroende för det företaget.
Var inne o kolla på evo 9 (bil) i USA..o träffade på den värsta försäljaren i universum (dock vanliga där borta).
Han var på som en jävla igel o skulle ge mig massa broschyrer..ställde frågor om NÄR jag kunde tänkas köpa bilen.
Fick en hel jävla handskriven lista med alla hans nummer och mailadresser. Han envisades med att han skulle ha mitt nummer, mail o adress. Helvete vilket as. Vem tycker sånt är trevligt. Gav han ett påhittat nummer o tro fan att han försökte ringa samma dag för att kolla intresset.
Samma story när jag kolla in på yamaha butiken.
En gång fick en säljare psykbryt när jag smått fräste att jag inte behövde hjälp utan bara kolla. Då glodde han på mig o vräkte ur sig att det här var minsann inget museum.
Hatar säljare o de ska hålla sig borta tills jag frågar om något
Jag undrar hur det kommer sig att allt är sämre i huvudstaden. Med så stor befolkning kan det inte vara svårt att erbjuda lite service där finns ju gott om potentiella kunder. Att Bengts MC i lappträsk inte har öppet på helgen kan jag köpa då han ändå känner hela byn men hur svårt kan det vara i Sthlm.
I skåne finns där gott om bra handlare lite utanför städerna ex:
BrHörbergs= Helgöppet och har enormt däckslager på hyllan.
Keva Motor= Bäst på enduro KTM/Husaberg/GASGAS. Massor av delar på hyllan och bättre priser än Karlströms onlinebutik. Behöver du hjälp med fjädringen har de en träningsslinga bakom butiken där ägaren hjälper dig rätt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |