Skane1
Hobo User
Behöver antagligen ställa tändningen på Min bajk..(i alla fall kontrollera den)
Jag har kommit så långt att jag har lampa/Strobb och vet var markeringarna finns, men hur ska den ställas i grader? Var snor jag ström till strobben enklast?
har sökt runt men finner inte svar på detta...
Någon vänlig själ som har koll på saker och ting??
Mvh Björn
Jag har kommit så långt att jag har lampa/Strobb och vet var markeringarna finns, men hur ska den ställas i grader? Var snor jag ström till strobben enklast?
har sökt runt men finner inte svar på detta...
Någon vänlig själ som har koll på saker och ting??
Mvh Björn
