Tjena!
Finns det några vädergurus här på forumet? Då efterfrågar jag inte optimister utan lite opartiska åsikter!
Saken är den att jag har en bit att åka dit jag ska ställa hojen för vintern...och vill givetvis inte köra den efter att man saltat vägarna. Är ju rätt kallt om nätterna nu...
Dessutom har jag inte några större möjligheter att köra något i veckorna nu på ett tag, utan endast eventuella helgkörningar är aktuella.
Så frågan är om man är en dålig människa som ställer in hojen redan nu? Har bara hunnit en 800-900mil iår. Någon annan här som börjat tänka på att ställa in hojen ännu
//KaliZ
Finns det några vädergurus här på forumet? Då efterfrågar jag inte optimister utan lite opartiska åsikter!
Saken är den att jag har en bit att åka dit jag ska ställa hojen för vintern...och vill givetvis inte köra den efter att man saltat vägarna. Är ju rätt kallt om nätterna nu...
Dessutom har jag inte några större möjligheter att köra något i veckorna nu på ett tag, utan endast eventuella helgkörningar är aktuella.Så frågan är om man är en dålig människa som ställer in hojen redan nu? Har bara hunnit en 800-900mil iår. Någon annan här som börjat tänka på att ställa in hojen ännu
//KaliZ