Har ÄNTLIGEN fått mitt motardkit
Har krängt däck o skruvat hela natten....nu står den klar tror jag, så fin
Men nu måste man ju ändra hjulstorleken på instrumenteringen för att hastihetsmätaren ska visa rätt och hur gör man det ?
Det står ju 2205 mm nu när man startar ''färddatorn'' och har för mig jag har läst här att om man har 120/70 17 däck så ska omkretsen vara 1882 mm
Har kollat i handboken och det finns med en massa om instrumenteringen men det står inget om hur man ändrar hjulstorleken...
Har krängt däck o skruvat hela natten....nu står den klar tror jag, så fin
Men nu måste man ju ändra hjulstorleken på instrumenteringen för att hastihetsmätaren ska visa rätt och hur gör man det ?
Det står ju 2205 mm nu när man startar ''färddatorn'' och har för mig jag har läst här att om man har 120/70 17 däck så ska omkretsen vara 1882 mm
Har kollat i handboken och det finns med en massa om instrumenteringen men det står inget om hur man ändrar hjulstorleken...



Nåja...