Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CHIPPEN_no1 skrev:tänkte ställa av hojen men har varken tillgång till Reg papprena eller att kunna skrapa märket går det ändå?
CHIPPEN_no1 skrev:tänkte ställa av hojen men har varken tillgång till Reg papprena eller att kunna skrapa märket går det ändå?
Nej, det stämmer inte.R1-benji skrev:nooop...du måste ha ditt behörighetskod + nr på skattemärket,hade ditt skattemärke varit tillfälligt så räckte det me koden .
soffroad skrev:Jag var tvungen att ha både behörighetskoden+kontroll nr på skatte kvittot för att det skulle funka sade killen på vv till mig![]()
sandstream skrev:Nej, det stämmer inte.
Att man måste ha behörighetskoden stämmer, både via telefon och web, men koden under skattemärket behövs inte.
Jag hade slängt min gamla skylt och ringde VV som då ändrade något i sitt system så att jag slapp ange koden på deras sajt när jag ställde av.
när jag ställde av senast så ringde jag in via telefon till nån automatisk tjänst där jag fick ange mitt reggnummer i sifferkod och sen min behörighetskod. Behövde inte skrapa. Detta var hösten 2003 de kanske ändrat nåt sen dess.soffroad skrev:Jag var tvungen att ha både behörighetskoden+kontroll nr på skatte kvittot för att det skulle funka sade killen på vv till mig![]()

|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |