Ställ upp!!

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Hallå grabbar (och veteranen)!

På lördag får jag full behörighet så jag tänkte att vi så smått kunde börja diskutera i vilken ordning jag ska låna era motorcyklar. :tummenupp

Tänkte ta P-Os SP-1 de första dagarna men sen e det bara för er att göra upp i vilken ordning ni vill ha det! :whip

crash test doll skrev:

På lördag får jag full behörighet så jag tänkte att vi så smått kunde börja diskutera i vilken ordning jag ska låna era motorcyklar. :tummenupp

Tänkte ta P-Os SP-1 de första dagarna men sen e det bara för er att göra upp i vilken ordning ni vill ha det! :whip
24 dec kan du få låna min.

crash test doll skrev:

Fråga igen den 1:a april.... :hihi

När du har "hundra slang hästar på din hoj"... Eller

När 29/4 och halley´s komet infaller samtidigt...

Men jag e inte kinkig,
det räcker om det är på samma år inte samma dygn... :cpparty

sanntur skrev:
När du har "hundra slang hästar på din hoj"... Eller

När 29/4 och halley´s komet infaller samtidigt...

Men jag e inte kinkig,
det räcker om det är på samma år inte samma dygn... :cpparty
Kan nån förklara tack!?!? Tog det som ett nej i alla fall..... :brinnerup

akora skrev:

Jag visste väl att jag kände igen den där hojen! Men vem är det som har stripat om den? Jaja, här kommer i vilket fall originalbilden där vår styrman har fått sällskap av både en riktig chick och en schysst babe! Jag har medvetet redigerat bort ansiktet för att inte hänga ut någon offentligt. :hihi

Bifogat

• unknown_blade.jpg
    unknown_blade.jpg
    68.7 KB · Visningar: 78
Backdraft skrev:
Jag visste väl att jag kände igen den där hojen! Men vem är det som har stripat om den? Jaja, här kommer i vilket fall originalbilden där vår styrman har fått sällskap av både en riktig chick och en schysst babe! Jag har medvetet redigerat bort ansiktet för att inte hänga ut någon offentligt. :hihi

Ey! Han har likadant skinnställ och likadana stövlar som jag... :va :huvet

Att du orkar... :lol :hihi

Backdraft skrev:
Hehe, coola "wheelie bars" iallafall... :yoparty

Vet inte om jag e så sugen på att låna den... Gillar inte gröna bikes...!

Back