Ställ en fråga till en Sporthojare - vem?

Kom ihåg att det här är sporthoj.com! De flesta ligger med spöken här.

Ahh, du menar om man inriktar sig mestadels på Racingforumets besökare *speciellt 2-taktsdelen* samt Teknik- och mekhörnan? Ja, då är nog alla buksvågrar. Tänk bara Chrille, han gick ju fram som en slåttermaskin när det begav sig och GSXR1100R drömde nog åtminstone om det.

Jag har klarat mig från buksvågeriet så vitt jag vet jallafall.

Jag har klarat mig från buksvågeriet så vitt jag vet jallafall.

Har du varit på russinen ute i förorterna så är du ju garanterat bukis med Mattias och Roller, deras tidigare ragg borde snart vara pensionärer.

Jörgen, Teo och Guw är sporthojs tre vise män, vem är jesusbarnet?:D

Ahh, du menar om man inriktar sig mestadels på Racingforumets besökare *speciellt 2-taktsdelen* samt Teknik- och mekhörnan? Ja, då är nog alla buksvågrar. Tänk bara Chrille, han gick ju fram som en slåttermaskin när det begav sig och GSXR1100R drömde nog åtminstone om det.

Det där är ett personangepp och dessutom sant :mad:

Den frågan skulle jag vilja ställa till alla här.

Oj, jag såg inte att jag hade fått den frågan, jag hänger tydligen inte här tillräckligt :D

Jag hänger här alldelens för mycket, det är jag medveten om, datorn hemma står alltid på, webbläsaren är alltid i gång, och SH finns alltid öppen i en flik, så varje gång jag passerar slår jag en kik, läser dom trådar jag intresserar mig för, svarar i någon osv..

Nu har jag ju även såpass modern telefon att jag kan surfa på den, så då tillkommer varje toabesök, rödljus, eller annan tråkig stund.

Sen följer jag inga dokusåpor eller tv-serier, det har jag förstått tar en hel del tid i anspråk för många människor.

Jag har en fråga till alla: Om ni fick välja att vara som en annan sporthojare, vem skulle ni då välja? Om ni kunde få bli lika teknisk som Jörgen Karlsson, om ni kunde få trolla som Markus, om ni kunde få dra anekdoter som Guw, om ni kunde få dra paraleller till ballongknutar jämnt och ständigt samt vråla "I tells ya!" som Teo, om ni kunde få flumma som r1man, om ni kunde få göra vad det nu är skrotnisse gör, om ni kunde få skriva som Lucius eller elffors, om ni kunde handveva som Johansson, eller bli som någon helt annan. Kort sagt: Om ni kunde få en annan sporthojares "superkraft", vems skulle ni välja?

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: DrT
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...