SSU ordförande i klister :p

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
R1...såklart
Svårt att inte hålla sig för skratt när självaste SSU ordförande, Anna Sjödin, hamnar i finkan för fylla och slagsmål med tjänsteman. :hihi

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=517065&previousRenderType=6

Vakter kan vara nog så kaxiga men man blir inte nerlsagen om man följer med ut när de uppmanar en. Har därtill mycket svårt att tro att hon inte skulle hamnat i finkan om inte poliserna också ansett att det var där hon hörde hemma. :notme

Ser fram emot en underhållande rättsprocess, det måste ju finnas en hel del riktiga vittnen från händelsen jämfört med partisekreterare för SSU som var med och menade att Sjödin var ett fridens helgon tills hon brutalt blev nedslagen av vakten. Något som jag inte ens tror Ulvskog skulle tro på. :rofl

Roligt också att kommunistordförande för vänsterns ungdomsförbund, Ida Gabrielsson, också vet precis vad som hände, utan att ha varit där. :crash

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=517114&previousRenderType=6

To be continued.....

/Olzki

På Crazy Horse t.o.m. Hon hade väl köpt för många ÖL för 23:00 om dom har kvar det erbjudandet

Hon lär ju inte lämna in kvittot för den här kvällen iallafall.

Alla som är över 16 och går på Crazy Horse förtjänar batongstryk, om det är en SSU-ordförande - even better. :)

Lite kul är det allt med sann skadeglädje, men...

Jag tror ÄNDÅ att det är de hirriga hetlevrade anabolamonstren till vakter som hiar upp situationen.
Det har ni ju själva sett ute samt på aschbergs program.
Vissa vakter bara LÄNGTAR efter att få nita nån.

Såklart var nån full i det där sällskapet, han skulle väl visas ut, och så blev det tjafs (som alltid), varvis vakterna (enligt Sjödins sekreterare) snabbt blev otrevliga stöddiga och sen hotfulla.

Det braiga med denna händelse, är ju att en POLITIKER (om än bara en broiler) råkar ut för detta omotiverade övervåld, så det KANSKE leder till nåt positivt i framtiden...

Vad skönt det hade varit med en politiker som gick ut och sa:
"-ja, jag var helt usel, söp mig dyngrak och försökte knacka ner nån jävel"

Såg ni presskonferensen där hon satt, flossfet & bakis och försökte dikta ihop nåt PK? Humor. Ridå. :)

Bucho skrev:
Såg ni presskonferensen där hon satt, flossfet & bakis och försökte dikta ihop nåt PK? Humor. Ridå. :)
Att hon bråkar med vakter och gör bort sig är ju mänskligt. :crash Men att vilja hålla presskonf i bakfylle-mode och med sår i fejset är ju helt freaky. :3freak

Vakten som påstod sig nästan blivit mördad av denne fasansfulla sosse var ju än mer pinsam.

"Jo asso hon ströp mej o grejer o kalla mig lixom svartskalle* o grejer. Ja e lixom läkare** o grejer. Hon var hel galen lixom, slog mig som fan vaffan"

* = världens fulaste ord
**= troligt

Reportern sa ju att killen jobbade som läkare och extraknäckte som vakt, varför han nu gjorde det? Men förhoppningsvis har dom kollat det innan dom sänder.

I vilket fall som helst har jag svårt att tro att vakterna börjar bråka helt oprovocerat, dom har säkert tillräckligt med folk som provocerar dom för att behöva ge sig på nån oskyldig.

Sen skulle en eller två vakter hållt ner henne på golvet medans en annan bankade på henne med en batong. Skulle nog sett lite värre ut än vad hon gjorde på presskonferencen.

Jag tror hon är rökt.
Varför finns det ingen poll?

HAHA, det är humor.
Hålla presskonferens om hur man söp ner sig och fick sova i finkan, fan vad jobbigt det måste ha varit!

Såklart man tycker att man inte borde blivit inlåst, vem fan tycker det.

Boris skrev:
HAHA, det är humor.
Hålla presskonferens om hur man söp ner sig och fick sova i finkan, fan vad jobbigt det måste ha varit!

Såklart man tycker att man inte borde blivit inlåst, vem fan tycker det.
Har man så svagt psyke att man flippar ut för att man inte får dricka mer och då börjar misshandla en vakt så tycker jag man ska få sova i finkan.

Agent Apelsin skrev:
Reportern sa ju att killen jobbade som läkare och extraknäckte som vakt, varför han nu gjorde det? Men förhoppningsvis har dom kollat det innan dom sänder.

Läkarkandidat i sista terminerna av utbildningen kanske?? "Jobbar" inom utbildningen och har "försörjning" från CSN eller ingen... kan jag tänka mig.

Nog är det en hel hope missförstånd och överdrifter runt det här, men ett är klart för mig. Hon har gjort bort sig. Inget rent mjöl i påsen hos henne är jag övertygad om. Folks sämre/ohämmade sidor kommer alltid fram under kraftig berusning.

Last edited:
Bucho skrev:
Vad skönt det hade varit med en politiker som gick ut och sa:
"-ja, jag var helt usel, söp mig dyngrak och försökte knacka ner nån jävel"

:lol :lol :lol

Olzki skrev:
Roligt också att kommunistordförande för vänsterns ungdomsförbund, Ida Gabrielsson, också vet precis vad som hände, utan att ha varit där. :crash

/Olzki

Det är ju sen gammalt att kommunister inte har någon verklighetsanknytning..

Stortryne skrev:
Högadlig (=sosse) politiker mot dörrvakt med invandrarbakgrund. Någon som inte kan gissa hur det kommer att sluta?

Svårt att säga...
Hon var full och har allt att förlora på att inte frisera sanningen.
Han var nykter, har nyktra vittnen (hoppas jag eftersom de jobbade) och har väl inget att direkt förlora av att berätta som det är.

Sedan tycker jag inte att "batong" någonsin är det smidigaste sättet att lösa en situation.

Hur gissar du att det kommer att sluta?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...