SSES knutstorp

Zmurfen skrev:
Du o jag kör ju i samma grupp,vi kan ju ha race :tummenupp
Robz verkar ju inte sugen den fegisen :arsele
Du verkar ha missförstått mina inlägg... men jag tror dock du får behålla din hoj, tokgazzare där. 1,05 eller vad du kört rår jag inte på :näsblod :gnissla

Hmmm.........Doggen fick ingen plats.. :rofl :D :rofl
du kan få köpa min för 6000 kr..... :hihi
elr så kan du få va min bitch i depån!!!!! :D så kan jag kanske låta dig andas in bränt gummi....

(avs: Von Vettet)

Robz skrev:
Du verkar ha missförstått mina inlägg... men jag tror dock du får behålla din hoj, tokgazzare där. 1,05 eller vad du kört rår jag inte på :näsblod :gnissla
Du har ju fel inställning :mad: ,det SKA gå heter det :).
Det e ju bara o hänga på nån som åker snabbare än dig :tummenupp
(1.03.95)

Zmurfen skrev:
Där e faktiskt liiite svart på det osså :hihi

Michelin%202004.jpg

:D

Maverick_ou812 skrev:
Tro fan det... ni kör ju i olika grupper. :D

Äntligen nån som vaknade...ocg då e det sluggo-mavverick...jaja...jag siktar på blamka 1.10...skall gå...eller krasch...men fan heller att jag skall ligga över 1.10...

Maverick_ou812 skrev:
Jag lägger mig bakom dig J! :tummenupp sen när alla dom andra hetsat ut sig i bollhavet kan man med lätthet surfa hem ett sånt här rejs på 1:17 - 1:20. :hihi

Yepp fast ska du hänga mig så får du åka fortare än så..... ner mot 1:12 för att hänga :tummenupp

// J

Jimmyretta skrev:
Yepp fast ska du hänga mig så får du åka fortare än så..... ner mot 1:12 för att hänga :tummenupp

// J
Det är du och jag älskling som kör och spanar in varandras rumpor hela tiden .... Vi måste bromsa mindre ....

Jimmyretta skrev:

// J
:7peta Menade efter att du också tagit ett dopp i bollhavet... Jag ska vara riktigt riktigt nöjd om jag lyckas hänga med i ett varv men det ska FAN gå! :gnissla

Maverick_ou812 skrev:
:7peta Menade efter att du också tagit ett dopp i bollhavet... Jag ska vara riktigt riktigt nöjd om jag lyckas hänga med i ett varv men det ska FAN gå! :gnissla

Jag får inte bada i bollhavet med min yamaha, tillverkaren rekommenderar starkt att man ska hålla sig på båda hjulen i värdigt tempo och inte utsätta den för bollhav :fakta
Men 2 cylindriga italienska moppar har jag hört från säker källa, garanterar ett dopp i havet :tungan :tungan

//J

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back