Mr K
I win, you loose!
jag e alltid på ... kör tills jag skiter ner mig ......Zmurfen skrev:Du o jag kör ju i samma grupp,vi kan ju ha race
Robz verkar ju inte sugen den fegisen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag e alltid på ... kör tills jag skiter ner mig ......Zmurfen skrev:Du o jag kör ju i samma grupp,vi kan ju ha race
Så ska det låtaMr K skrev:jag e alltid på ... kör tills jag skiter ner mig ......
Du verkar ha missförstått mina inlägg... men jag tror dock du får behålla din hoj, tokgazzare där. 1,05 eller vad du kört rår jag inte påZmurfen skrev:Du o jag kör ju i samma grupp,vi kan ju ha race
Jag lägger mig bakom dig J!Jimmyretta skrev:Jag ställer upp........ ligger iallafall först innan ni kör om mig![]()
// J
Du har ju fel inställningRobz skrev:Du verkar ha missförstått mina inlägg... men jag tror dock du får behålla din hoj, tokgazzare där. 1,05 eller vad du kört rår jag inte på![]()
![]()
Zmurfen skrev:Du har ju fel inställning,det SKA gå heter det
.
Det e ju bara o hänga på nån som åker snabbare än dig![]()
(103.95 kg)
Jooodå,har ju nytt ställ till runda magenMaverick_ou812 skrev:Borde inte du börja banta? Det här går aldrig Zmurf.
Visst fan, du har ju köpt ett nytt vitt hörde jag. Såg en bild på dig när jag tänker efter...Zmurfen skrev:Jooodå,har ju nytt ställ till runda magen![]()
Där e faktiskt liiite svart på det ossåMaverick_ou812 skrev:Visst fan, du har ju köpt ett nytt vitt hörde jag. Såg en bild på dig när jag tänker efter...
Bra därjtds skrev:
Maverick_ou812 skrev:Tro fan det... ni kör ju i olika grupper.![]()
Maverick_ou812 skrev:Jag lägger mig bakom dig J!sen när alla dom andra hetsat ut sig i bollhavet kan man med lätthet surfa hem ett sånt här rejs på 1:17 - 1:20.
![]()
Det är du och jag älskling som kör och spanar in varandras rumpor hela tiden .... Vi måste bromsa mindre ....Jimmyretta skrev:Yepp fast ska du hänga mig så får du åka fortare än så..... ner mot 1:12 för att hänga![]()
// J
Mr K skrev:Det är du och jag älskling som kör och spanar in varandras rumpor hela tiden .... Vi måste bromsa mindre ....
Jimmyretta skrev:Yepp fast ska du hänga mig så får du åka fortare än så..... ner mot 1:12 för att hänga![]()
// J
Maverick_ou812 skrev:Menade efter att du också tagit ett dopp i bollhavet... Jag ska vara riktigt riktigt nöjd om jag lyckas hänga med i ett varv men det ska FAN gå!
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden