SSEMSE Knutstorp & IF? Byte av grupp någon?

Swappe skrev:
Din präktighet Corben, är bara så jävla dryg, håll dina åsikter för dig själv om du inte har nåt vettigt att komma med. Blir tokförbannad på dig! :mad:
Du är världsmästare och vet bäst. NÖJD?? Bra, då slipper vi dig i framtiden i dessa trådar.

Jag fattar inte ens varför du orkar bemöda dig med att svara? Det finns en "back" button i din webläsare om du råkar klicka dig in på en tråd som du inte vill läsa. ANVÄND DEN!!

Min plats är nu till salu! 650pix. bvsa.
Att byta mot plats i vit grupp går också bra :)
skicka PM.
Jäjäjä, låt din ilska över försäkringsbolag o din egen korkadhet gå ut över mig, det är helt okej. :tummenupp Är du lugn nu din slyngel? :hihi
Du kan ju inte på största allvar mena att du missat försäkringsdiskussionerna som pågått under lång tid...

O du, jag behöver inte använda back knappen om du använder huvet. Så ANVÄND DET! :pannkyss

jag vill minnas att det är fett med bökigt att byta till ett annat bolag mitt under pågående period (varar 1 år).

Som Swappe säger; "sälj" hojen är det ända som verkar gälla. :kocko
Vad finns det för motiv bakom denna regel?

CorbenDallas skrev:
Jäjäjä, låt din ilska över försäkringsbolag o din egen korkadhet gå ut över mig, det är helt okej. :tummenupp Är du lugn nu din slyngel? :hihi
Du kan ju inte på största allvar mena att du missat försäkringsdiskussionerna som pågått under lång tid...

O du, jag behöver inte använda back knappen om du använder huvet. Så ANVÄND DET! :pannkyss

Gör du dig bara till eller du fattar verkligen inte? :huvet
Nope, inte missat försäkringsdiskussionerna, men trodde dock att trafikförs. gällde alla bolag.

Swappe skrev:
Gör du dig bara till eller du fattar verkligen inte? :huvet
Nope, inte missat försäkringsdiskussionerna, men trodde dock att trafikförs. gällde alla bolag.
Du har mao missat försäkringsdiskussionerna eftersom dom har handlat om just trafikförsäkringen... Kan du läsa eller förstår du bara inte?? :huvet

CorbenDallas skrev:
Du har mao missat försäkringsdiskussionerna eftersom dom har handlat om just trafikförsäkringen... Kan du läsa eller förstår du bara inte?? :huvet

Nope inte följt med på den nivån. (inte läst)
Ge dig iväg från min tråd, se så, schas på dig ohyra!

Swappe skrev:
Vad säger alla rejsputtar, är det ok att köra i er grupp fast man inte har kraschkåpor? :)

Detta gäller även SRW körningar..
Klart du får. Även om jag inte kör i den gruppen. Sålänge du inte är i vägen tycker jag det är ok.

Självklart är det ok att köra i vit grupp även om du inte har kraschkåpor. Iaf för min del, jag är nog mer i vägen än du är :)

Jag "sålde" hojen till min kära far uppe norrland för att byta försäkringsbolag från just If (detta var förra året). Men frågan är hur mycket man ids hålla på att fixa och trixa för att köra bana...

Och till Corben, om han är kvar; f-n vad du kan vara dryg ibland.... :7peta

Swappe skrev:
Vad säger alla rejsputtar, är det ok att köra i er grupp fast man inte har kraschkåpor? :)

Jag kan bara säga att jag kommer att köra på och över dig.

Tweetie skrev:
Och till Corben, om han är kvar; f-n vad du kan vara dryg ibland.... :7peta
Dryga trådar får dryga svar. Ett annat svar som är en klassiker i sammanhanget är "Använd sökfunktionen".
Man får inte bättre svar för att man startar många trådar... :)

CorbenDallas skrev:
Man får inte bättre svar för att man startar många trådar... :)

Och man får inte plus i kanten eller medalj bara för att man kommenterar/svarar på en massa inlägg..... :)

Swappe skrev:

Inga bromsklossar på banan tack :mad:

Tweetie skrev:
Och man får inte plus i kanten eller medalj bara för att man kommenterar/svarar på en massa inlägg..... :)
Utan svar är det inte mkt lönt med ett forum kära fröken :pannkyss

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...