Swappe skrev:De propsade på att jag var tvungen o sälja hojen isåfall..
Orkar inte fippla mera.
Står mitt kast och kör bara SMC.
Tråkigt swappe !!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swappe skrev:De propsade på att jag var tvungen o sälja hojen isåfall..
Orkar inte fippla mera.
Står mitt kast och kör bara SMC.
Jäjäjä, låt din ilska över försäkringsbolag o din egen korkadhet gå ut över mig, det är helt okej.Swappe skrev:Din präktighet Corben, är bara så jävla dryg, håll dina åsikter för dig själv om du inte har nåt vettigt att komma med. Blir tokförbannad på dig!
Du är världsmästare och vet bäst. NÖJD?? Bra, då slipper vi dig i framtiden i dessa trådar.
Jag fattar inte ens varför du orkar bemöda dig med att svara? Det finns en "back" button i din webläsare om du råkar klicka dig in på en tråd som du inte vill läsa. ANVÄND DEN!!
Min plats är nu till salu! 650pix. bvsa.
Att byta mot plats i vit grupp går också bra
skicka PM.
CorbenDallas skrev:Jäjäjä, låt din ilska över försäkringsbolag o din egen korkadhet gå ut över mig, det är helt okej.Är du lugn nu din slyngel?
![]()
Du kan ju inte på största allvar mena att du missat försäkringsdiskussionerna som pågått under lång tid...
O du, jag behöver inte använda back knappen om du använder huvet. Så ANVÄND DET!![]()
Du har mao missat försäkringsdiskussionerna eftersom dom har handlat om just trafikförsäkringen... Kan du läsa eller förstår du bara inte??Swappe skrev:Gör du dig bara till eller du fattar verkligen inte?![]()
Nope, inte missat försäkringsdiskussionerna, men trodde dock att trafikförs. gällde alla bolag.
CorbenDallas skrev:Du har mao missat försäkringsdiskussionerna eftersom dom har handlat om just trafikförsäkringen... Kan du läsa eller förstår du bara inte??![]()
Swappe skrev:Står mitt kast och kör bara SMC, samt tourar med MCK Vilse o luktar på blommorna när temperaturen är över +14 grader, solen skiner och vinden är under 10 m/s.
Klart du får. Även om jag inte kör i den gruppen. Sålänge du inte är i vägen tycker jag det är ok.Swappe skrev:Vad säger alla rejsputtar, är det ok att köra i er grupp fast man inte har kraschkåpor?
Detta gäller även SRW körningar..
Swappe skrev:Vad säger alla rejsputtar, är det ok att köra i er grupp fast man inte har kraschkåpor?
Talpai skrev:Jag kan bara säga att jag kommer att köra på och över dig.
Dryga trådar får dryga svar. Ett annat svar som är en klassiker i sammanhanget är "Använd sökfunktionen".Tweetie skrev:Och till Corben, om han är kvar; f-n vad du kan vara dryg ibland....![]()
CorbenDallas skrev:Man får inte bättre svar för att man startar många trådar...![]()
Inga bromsklossar på banan tackSwappe skrev:Vad säger alla rejsputtar, är det ok att köra i er grupp fast man inte har kraschkåpor?
GSXR1100R skrev:Inga bromsklossar på banan tack![]()
Hmmm du kör bara ifrån migSwappe skrev:Undrar vad du baserar det på?
Trist inställning farfar.
GSXR1100R skrev:Hmmm du kör bara ifrån mig![]()
Utan svar är det inte mkt lönt med ett forum kära frökenTweetie skrev:Och man får inte plus i kanten eller medalj bara för att man kommenterar/svarar på en massa inlägg.....![]()
CorbenDallas skrev:Utan svar är det inte mkt lönt med ett forum kära fröken![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |