Ni är ju inte kloka någon av er.Kobbe skrev:Jag har tagit mig friheten att göra om den så att den passar din körning på senaste tisdagsträningen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni är ju inte kloka någon av er.Kobbe skrev:Jag har tagit mig friheten att göra om den så att den passar din körning på senaste tisdagsträningen![]()
Det underlättar när man kör rejsingNeutral skrev:Ni är ju inte kloka någon av er.![]()
![]()
![]()
Neutral skrev:Ni är ju inte kloka någon av er.![]()
![]()
![]()
christer skrev:Inte bromsa dom nu Peter,det här är ju underhållning, och det ska man ju promota
![]()
Ska beställa extra ambulanspersonal tror jagKobbe skrev:UNDERHÅLLNING!!! Inte faan är det här underhållning, det är ju blodigt allvar![]()
![]()
![]()
LOTTAK skrev:Ska beställa extra ambulanspersonal tror jag![]()
Man vet ju inte hur detta kommer sluta![]()
Ska informera alla om att hålla ett extra öga på en gul hoj med röda flejms med en vildhjärna bakom styretKobbe skrev:Bra idé, eftersom Ecce har sagt att han hellre hamnar i lecan än blir ifrånåkt av mig så är det ju där han kommer att hamna![]()
Kobbe skrev:Bra idé, eftersom Ecce har sagt att han hellre hamnar i lecan än blir ifrånåkt av mig så är det ju där han kommer att hamna![]()
Säger han som inte ens ska körachrister skrev:Med tanke på era bromspunkter efter rakan (jämfört med juniorerna Kobbe) så är det väl ingen risk att någon hamnar i lekahavet![]()
christer skrev:Med tanke på era bromspunkter efter rakan (jämfört med juniorerna Kobbe) så är det väl ingen risk att någon hamnar i lekahavet![]()
Kobbe skrev:App app app! Man får inte vara med och klanka ner på vår körning om man inte är anmäld till racet![]()
Anmäler mig till att vara flaggvakt i Bergskurvan så jag får första parkett till detta spektakel.LOTTAK skrev:Ska beställa extra ambulanspersonal tror jag![]()
Man vet ju inte hur detta kommer sluta![]()
Ja ta nu riktigt bra blider på denna kamprust29 skrev:Anmäler mig till att vara flaggvakt i Bergskurvan så jag får första parkett till detta spektakel.
Kameran kommer oxå plockas med så kampen kan förevigas...
Kobbe skrev:UNDERHÅLLNING!!! Inte faan är det här underhållning, det är ju blodigt allvar![]()
![]()
![]()
Goodstuff skrev:Jag tycker att det vore krav på videokameror på dessa herrars hojar.
ecce skrev:Vidare satt jag och slö surfade lite och hittade lite data på hojarna. Min Kawa är från 95 (tror jag) men jag hittade bara 96:ans modell.
Grattis Kobbe till en god affär dåKobbe skrev:Intressant att du skriver att det är din kawa, ska jag pm:a mitt kontonummer?
Kobbe skrev:Om någon lånar ut en videokamera så har jag gärna en på min hoj. Men den ska nog riktas bakåt om Ecce ska vara med på bild.
Intressant att du skriver att det är din kawa, ska jag pm:a mitt kontonummer?
Ja jahåkan skrev:jag kan montera den på mountinbajken och cykla innerspår och filma er under tiden ni kör? jag menar.. men den hastigheten ni verkar ha runt banan så är väl det ungefär samma takt?![]()
![]()
håkan skrev:jag kan montera den på mountinbajken och cykla innerspår och filma er under tiden ni kör? jag menar.. men den hastigheten ni verkar ha runt banan så är väl det ungefär samma takt?![]()
![]()
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8