Holy Rider
Med lem
thundrace skrev:Tycker du och jag skötte oss förbannat bra,vi skall snacka innan nästa,jag vet var det finns 2 sek till...![]()
![]()
Ska ni banta?
förlåt kunde inte låta bli

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
thundrace skrev:Tycker du och jag skötte oss förbannat bra,vi skall snacka innan nästa,jag vet var det finns 2 sek till...![]()
![]()

Vi kör alla efter våran egen förmåga o förutsättningar,jag ser att du har har gjort det.Holy Rider skrev:Ska ni banta?![]()
förlåt kunde inte låta bli![]()
thundrace skrev:...jag vet var det finns 2 sek till...![]()
![]()
Jag har också funderat på att snedda på den lilla asfaltssnutten precis före den nya kurvan...Mange_H skrev:Jag har också funderat på att snedda på den lilla asfaltssnutten precis före den nya kurvan...
Zmurfen skrev:Vi kör alla efter våran egen förmåga o förutsättningar,jag ser att du har har gjort det.
Då vart skönheten hemma i sverige! ska bara fixa lite bilder sen kommer en tråd uppOtee skrev:600:an har varit i Norge och förökat sig, har på känn att det blir en tunn liten rad-4 som kommer fram ur mörkrets hålaVad det blir för något får ni se när bilderna trillar in.
Hur det går med min gamla kärlek har Thunder bättre koll på än mig. Har ju inte sett henne på snart två månader. Påarps Johan har hittat ett fel men tydligen mår inte veven så bra heller![]()
Lutar skarp åt att jag säljer henne när hon är ihop igen.
Skall försöka prova min nya baby på Knudan den 19:de![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem