Holy Rider
Med lem
:corn :corn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

NorrRobz skrev:---mmmm - låter som en del blivit lite bitna av banåka![]()
![]()
Undrar om Hofterup/Annelöv tillhör team Norr eller Söder![]()

Henke skrev:Vad skall du hämta för en cykel?
Hur går det med 600:an ?
Vad det blir för något får ni se när bilderna trillar in.

Ser fram emot 10 låååånga timmar i LlastbilOtee skrev:600:an har varit i Norge och förökat sig, har på känn att det blir en tunn liten rad-4 som kommer fram ur mörkrets hålaVad det blir för något får ni se när bilderna trillar in.

Otee skrev:600:an har varit i Norge och förökat sig, har på känn att det blir en tunn liten rad-4 som kommer fram ur mörkrets hålaVad det blir för något får ni se när bilderna trillar in.
Hur det går med min gamla kärlek har Thunder bättre koll på än mig. Har ju inte sett henne på snart två månader. Påarps Johan har hittat ett fel men tydligen mår inte veven så bra heller![]()
Lutar skarp åt att jag säljer henne när hon är ihop igen.
Skall försöka prova min nya baby på Knudan den 19:de![]()

Holy Rider skrev:Tur att du inte tävlar med din hoj, 2 mån på reperation är inte lite, ska dem bygga en ny motor?![]()
GSXR1100R skrev:Kungen fick svartflagg, och han ska va ett föredöme för SMC, jag såg att han ryckte i styret och kopplade upp Ärittan på slangen flera gånger, dessutom hade han vita tjejstövlar.
Lyxen?Det e bara till o krypa ur rövhålet o anmäla sigYappE skrev:Japp det var kul o komma ut en sväng och att få snacka lite.![]()
Ganska fint väder också. Härliga varvtider på killarna som hade lyxen o köra![]()
, men visst det kommer ju fler turer så sista nerlägget é inte gjort än...

Zmurfen skrev:Lyxen?Det e bara till o krypa ur rövhålet o anmäla sig![]()
![]()
![]()

Shit busted againKungen skrev:När det gäller mina vita stövlar så tycker du om män i kvinnokläder.![]()
Hade de i dag endast för dig.

Skutte skrev:Varit en toppen dag... så många goa personer på samma plats är ju inte illa.
Kort sagt, röd fireblade e fortfarande liiite vassare än svart retta, men visst det kommer ju fler turer så sista nerlägget é inte gjort än...
![]()
Tycker det é dax å skramla till räjs tält så vi kan ställa Zmurfens gasolvärmare i , börjar ju bli kallt ute..![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem