- Srw 29/8 -

---mmmm - låter som en del blivit lite bitna av banåka :lol :tummenupp
Undrar om Hofterup/Annelöv tillhör team Norr eller Söder :va

Så ja, då var det klappat och klart att man sticker upp till Säldödar landet i morgon och hämtar hem en ny hoj. ca 120 mil tur och retur känns som det är bara runt hus knuten.
Ha det gött nere på SRW pöjkar och kör ifrån söder gänget.

Henke skrev:
Vad skall du hämta för en cykel?
Hur går det med 600:an ?

600:an har varit i Norge och förökat sig, har på känn att det blir en tunn liten rad-4 som kommer fram ur mörkrets håla :kär Vad det blir för något får ni se när bilderna trillar in.

Hur det går med min gamla kärlek har Thunder bättre koll på än mig. Har ju inte sett henne på snart två månader. Påarps Johan har hittat ett fel men tydligen mår inte veven så bra heller :4skrika
Lutar skarp åt att jag säljer henne när hon är ihop igen.
Skall försöka prova min nya baby på Knudan den 19:de :banana

Otee skrev:
600:an har varit i Norge och förökat sig, har på känn att det blir en tunn liten rad-4 som kommer fram ur mörkrets håla :kär Vad det blir för något får ni se när bilderna trillar in.
Ser fram emot 10 låååånga timmar i Llastbil :trött

Men det lär de va värt :squid

Otee skrev:

Hur det går med min gamla kärlek har Thunder bättre koll på än mig. Har ju inte sett henne på snart två månader. Påarps Johan har hittat ett fel men tydligen mår inte veven så bra heller :4skrika
Lutar skarp åt att jag säljer henne när hon är ihop igen.
Skall försöka prova min nya baby på Knudan den 19:de :banana

Tur att du inte tävlar med din hoj, 2 mån på reperation är inte lite, ska dem bygga en ny motor? :rofl

Holy Rider skrev:
Tur att du inte tävlar med din hoj, 2 mån på reperation är inte lite, ska dem bygga en ny motor? :rofl

Nix...men en del av oss har annat att sköta+semestrar...ny motor byggs på en eftermiddag...Den är ihop,bara att hämta...

Japp det var kul o komma ut en sväng och att få snacka lite. :tummenupp
Ganska fint väder också. Härliga varvtider på killarna som hade lyxen o köra :)

Kungen fick svartflagg, och han ska va ett föredöme för SMC, jag såg att han ryckte i styret och kopplade upp Ärittan på slangen flera gånger, dessutom hade han vita tjejstövlar.

GSXR1100R skrev:
Kungen fick svartflagg, och han ska va ett föredöme för SMC, jag såg att han ryckte i styret och kopplade upp Ärittan på slangen flera gånger, dessutom hade han vita tjejstövlar.

Jag tycker jag hör en gnutta avudsjukhet i dina ord. för att min retta sticker upp med framhjulet till himlen så fort man ger den bröd.
När det gäller mina vita stövlar så tycker du om män i kvinnokläder. :tuttar
Hade de i dag endast för dig.

Last edited:
Varit en toppen dag... så många goa personer på samma plats är ju inte illa.

Kort sagt, röd fireblade e fortfarande liiite vassare än svart retta :fakta , men visst det kommer ju fler turer så sista nerlägget é inte gjort än... :yoparty

Tycker det é dax å skramla till räjs tält så vi kan ställa Zmurfens gasolvärmare i , börjar ju bli kallt ute.. :hihi

Zmurfen skrev:
Lyxen?Det e bara till o krypa ur rövhålet o anmäla sig :tungan :D :D

Man vill ju lära sig o köra innan man hoppar ut på bana.
Så det lär bli några kurser med smc på knudan nästa år. Så man kan vara med o köra, för det såg för härligt ut. Och det kliade i gashanden :hihi

Skutte skrev:
Varit en toppen dag... så många goa personer på samma plats är ju inte illa.

Kort sagt, röd fireblade e fortfarande liiite vassare än svart retta :fakta , men visst det kommer ju fler turer så sista nerlägget é inte gjort än... :yoparty

Tycker det é dax å skramla till räjs tält så vi kan ställa Zmurfens gasolvärmare i , börjar ju bli kallt ute.. :hihi

Bullshit...hade du inte vinglat så förbannat så hade du fått se dig omkörd på yttern i karusellen :D ...men visst...Tycker du och jag skötte oss förbannat bra,vi skall snacka innan nästa,jag vet var det finns 2 sek till... :D :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back