Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog snarare så att definitionen av lågbudget blir en helt annan när det gäller hojarFinns ingen lågbudget som funkar på hoj tyvärr
eftersom jag gillar öppen mjukvara (och hårdvara) kan jag ju passa på att tipsa om VEMS.
http://shop.vems.hu/catalog/
Hur är det på turbohojar btw, kör man alltid laddtrycket safe eller har man nån typ av knackdetektering?
Finns ingen lågbudget som funkar på hoj tyvär
Allt för krävande miljö gör att det blir en väldig massa störningar med billiga system så som Mega skutt
Tja runt en 10000 ung sitter redan ett 9f halltec på cycklen men lite bristfällig funktion o kunde tänka mig ett system som loggar , underlätar när man ska mixtra lite .
Ett av problemen (eller läs det som möjligheterna) som dyker upp är varvtalen. De 'vanliga' bilmotorstyrningarna är gjorda för kanske 8000 varv, klarar 9000 men sedan blir det jobbigt.
Även äldre mc börjar ju ofta sitt register vid dessa varvtal när bilspruten lägger ner...
"Megaskrot"funkar utmärkt på mina hojar, och funkar det på Europas snabbaste Pro Twin Bike (Speedy's) så kan det ju inte va rent kass. Om man bara kör sprut alltså, tändningen får man lösa på annat vis. Så jag håller inte med, kanske inget för nybörjare att hålla på med, men det är väl inte många sprut som är det.. Problemet är väl mest att just nybörjare tror ofta att dom kan själv
![]()
Hur gick det , Fick du tag på han med 1100R med Autronic?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |