Oddjob
Bannad
Den hållaren som håller fotpinnen sprack mitt av vid nerlägg i en rondell för 5 min sen,
Har sett en spricka i den förr men dumsnål som man är så ignorerade man det och glömde tillslut bort det.
Iallafall, är det värt att svetsa (det håller väl inte på gjuten alu?)
eller ska man leta på skroten efter en?
det kanske inte är så dyrt att köpa ny? (borde väl finnas iom att den "bara" slutade tillverkas -02)
Förstår ni inte vilken jag menar så säg till så tar jag en bild.
Har sett en spricka i den förr men dumsnål som man är så ignorerade man det och glömde tillslut bort det.
Iallafall, är det värt att svetsa (det håller väl inte på gjuten alu?)
eller ska man leta på skroten efter en?
det kanske inte är så dyrt att köpa ny? (borde väl finnas iom att den "bara" slutade tillverkas -02)
Förstår ni inte vilken jag menar så säg till så tar jag en bild.