sprit?

Valpen

Älska dig själv när ingen annan gör det
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
Kawasaki ZX6R såld...husaberg super motard såld..Fiddy Ten7, Honda CBR 600fs
är det någon av herrarna som skall ut i helgen och dricka rusdrycker?

Last edited:
va f** är det?
första träffen på google säger:
------------------------------
BD/SM Sverige - Hem
Niefelheim (den dimhöljda världen) eller Nifelhel är i nordisk mytologi den ... Efter att Loke fött Hel kastades hon ner i Niefelheim och där härskar hon ...
www.bdsm-sverige.se/
eehm ?`hehe

va f** är det?
första träffen på google säger:
BD/SM Sverige - Hem
Niefelheim (den dimhöljda världen) eller Nifelhel är i nordisk mytologi den ... Efter att Loke fött Hel kastades hon ner i Niefelheim och där härskar hon ...
www.bdsm-sverige.se/
eehm ?`hehe

http://www.nifelheim.co.nr/

Svensk black metal från Uddevalla! :yoparty

Jag är sugen som f*n, ska vi ta oss en gross Tyson eller? några andra som e på, sitter väl hemma hos mig tror jag.

Är det imorgon fredag det gäller eller lördag?

Jag är hemma från jobbet 20 på fredag och 18 på lördag. Min käresta är utomstads så, om jag är välkommen, hittar jag gärna på något. Öl på GG eller Harrys är klart funkis! :tummenupp

Är det imorgon fredag det gäller eller lördag?

Jag är hemma från jobbet 20 på fredag och 18 på lördag. Min käresta är utomstads så, om jag är välkommen, hittar jag gärna på något. Öl på GG eller Harrys är klart funkis! :tummenupp
Det blir på lördag skicka mitt nummer på msn så kan du ringa mig för lite mer info.

gott å komma upp på morgonen! :)

vilka kommer till ted å dricker grogg nudå?

Hej hej!

Planerar att åka hem nu, jag har Teds nummer hemma så slår en signal o frågar efter vägbeskrivning. Gångavstånd från Edingsvägen?

Back