Mheel
Medlem
Någon som har erfarenhet av springzz fjädring på en motard?
Någon som kanske vet hur man ska ställa in fjädringen så att det fungerar bra.
Cykeln är en ktm 520 exc -02.
/Mheel
Någon som kanske vet hur man ska ställa in fjädringen så att det fungerar bra.
Cykeln är en ktm 520 exc -02.
/Mheel