Spricker min dröm nu...? :(

Det kvittar hur få mil din båge har gått när du får den... För jag kör förmodligen ifrån dig med min V40 så fort vägen börjar svänga ändå...

Sen blir du troligen arg...
Nollar Tripmättarn...
Tar hjälp av hela ditt hockeylag (skitcoola killar som fått sina första fjun på tuttarna)...
Kastar ner bågen från en bro rätt ner i min motorhuv...
Tror ni...
För ni har väl förmodligen lika hög IQ som tripmättarstälnnignejn på din sprillans hoj...
Vilket betyder att ni har svårt att räkna ut var hojen hamnar...
Detta resulterar i att hojen landar mjukt och fint i ett sandflak på en polsk lastbil...
Detta i sin tur resulterar i att en polack kommer glida runt på en "ny" hoj...
Dock har han något innanför pannbenet och förstår att hojen har gått några provkilometer för att säkerhetsställa funktion... Men han är lika glad för det!

Trots att han har träben och saknar tummar kör han förmodligen ljusår bättre än du...

Hoj är mer än att ströga gata upp och ner samt varva för tjejer i buffaloskor... De är väl de enda som kommer gå på att hojen är ny när du nollar tripmättarn

Det kvittar hur få mil din båge har gått när du får den... För jag kör förmodligen ifrån dig med min V40 så fort vägen börjar svänga ändå...

För ni har väl förmodligen lika hög IQ som tripmättarstälnnignejn på din sprillans hoj...

Trots att han har träben och saknar tummar kör han förmodligen ljusår bättre än du...

Hoj är mer än att ströga gata upp och ner samt varva för tjejer i buffaloskor...

HAHAHAHAHA :D
Fy fan va bra :tummenupp

Var är popcornen när man behöver dom.....

Min hoj visade 0mil när jag fick den om det nu spelar nån roll när tråden spårat ut helt... =)

Om mätaren är digital så kommer den att stå på 000000 eftersom dom har tändningen av när dom rullar hojen mellan serviceställena eller vart de tar den.

Nä men ni förstår väl vad man menar... Dom kan väl få testa den hur jävla mycket dom vill, men återställa dom efter testet... eller?

Är ju lite skumt då hojen ALDRIG haft olja i sig, hur fan ska dom då ha testat den?

Du har inte tänkt så långt att fabriken slår på så många liter som där nu ska vara i motorn innan dom provkör.

Om dom hade nollställt mätaren efter tex 4km , retar det inte dig mer pga då stämmer inte kilometrarna överens med hojen.

Vet att Honda har bromsbänkar där som kör hojarna innan dom levereras ut för att upptäcka ev fel samt att mäta prestandan o funktion.

Det här är den 2:a tråden jag läser med samma författare. Den första handlade om en maxhastighet med nedfällda passagerarfotpinnar... Behöver jag säga mer?

Jo, fan, det behöver jag!

Branscher: Läkare, Psykiatriker
Blekingesjukhuset Avd.: 0455-731040
Jourhavande läkare: 0455-735890

Hoppas det ligger i närheten :FU

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...