Rockoholic
Återfallsknutte
- Gick med
- 4 Jul 2006
- Hoj
- Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Det kvittar hur få mil din båge har gått när du får den... För jag kör förmodligen ifrån dig med min V40 så fort vägen börjar svänga ändå...
Sen blir du troligen arg...
Nollar Tripmättarn...
Tar hjälp av hela ditt hockeylag (skitcoola killar som fått sina första fjun på tuttarna)...
Kastar ner bågen från en bro rätt ner i min motorhuv...
Tror ni...
För ni har väl förmodligen lika hög IQ som tripmättarstälnnignejn på din sprillans hoj...
Vilket betyder att ni har svårt att räkna ut var hojen hamnar...
Detta resulterar i att hojen landar mjukt och fint i ett sandflak på en polsk lastbil...
Detta i sin tur resulterar i att en polack kommer glida runt på en "ny" hoj...
Dock har han något innanför pannbenet och förstår att hojen har gått några provkilometer för att säkerhetsställa funktion... Men han är lika glad för det!
Trots att han har träben och saknar tummar kör han förmodligen ljusår bättre än du...
Hoj är mer än att ströga gata upp och ner samt varva för tjejer i buffaloskor... De är väl de enda som kommer gå på att hojen är ny när du nollar tripmättarn
Sen blir du troligen arg...
Nollar Tripmättarn...
Tar hjälp av hela ditt hockeylag (skitcoola killar som fått sina första fjun på tuttarna)...
Kastar ner bågen från en bro rätt ner i min motorhuv...
Tror ni...
För ni har väl förmodligen lika hög IQ som tripmättarstälnnignejn på din sprillans hoj...
Vilket betyder att ni har svårt att räkna ut var hojen hamnar...
Detta resulterar i att hojen landar mjukt och fint i ett sandflak på en polsk lastbil...
Detta i sin tur resulterar i att en polack kommer glida runt på en "ny" hoj...
Dock har han något innanför pannbenet och förstår att hojen har gått några provkilometer för att säkerhetsställa funktion... Men han är lika glad för det!
Trots att han har träben och saknar tummar kör han förmodligen ljusår bättre än du...
Hoj är mer än att ströga gata upp och ner samt varva för tjejer i buffaloskor... De är väl de enda som kommer gå på att hojen är ny när du nollar tripmättarn