Spricker min dröm nu...? :(

500:- på att den är ordentligt kraschad innan midsommar '09.

Tjena!

Trippmätaren kan du nolla när du vill.
Milmätaren kommer däremot inte visa 0000000. Den är dessutom byggd för att inte kunna nollas, varför man nu skulle vilja det.

Hojen är startad på fabrik MED olja. Vissa märken tömmer oljan och packar iväg hojen, gissar på att trajja gör det oxå, tror bara det är yamaha eller var det honda som har olja i motorn från fabrik. Handlaren startar också hojen förhoppningsvis med olja, tar ett varv i garaget och sen får du åka iväg med den.

Big deal?

/Fredde

När man är en liten snorunge som tagit ett lån han knappt har råd med för att köpa en hoj att posera med så vill man väl kunna ta hundra foton på mätaren osv som visar att man köpt en ny hoj.

:tummenupp

när jag krashade min s3 -1050 bytte dom ecu:n, då stod det 000000 på mätaren. Du kanske kan krasha bågen när du får hem den, slå sönder ecu:n med hammare och få allt fixat på försäkringen, sen BÄR du hem den från verkstaden, sen tar bilder, alternativt ta bilder på mätaren på verkstaden innan dom rular ut den från verkstadsrummet? Fast då är det ju också viktigt att ingen suttit på den, man vill ju inte ha en båge som nånn suttit på tidigare, fy fan va risigt. :huvet Du får snacka med verstadskillarna om detta.

Jag skulle säja att denna anledning är en övervägande andel försäkringsärenden med krashade bågar.

Last edited:
Hahahhaa... Jag va borta en stund och vaxade polarns hoj och min hoj och kommer tillbaka till rena jävla hetsdisskutionen... Tar folk åt sig SÅ mycket åt en liten ynka fråga om mättarn kommer vara nollstäld? :P

Kan vi ALLA släppa det här nu, JA jag är 12, Jag kommer INTE få en Daytona och jag vet inte ens vad siffror är förnått. :P

......... och jag passar JÄVLIGT bra i kilt också! :P

Last edited:
Hahahhaa... Jag va borta en stund och vaxade polarns hoj och min hoj och kommer tillbaka till rena jävla hetsdisskutionen... Tar folk åt sig SÅ mycket åt en liten ynka fråga om mättarn kommer vara nollstäld? :P

Kan vi ALLA släppa det här nu, JA jag är 12, Jag kommer INTE få en Daytona och jag vet inte ens vad siffror är förnått. :P

Men snälla, du skämmer ju ut dig mer och mer för varje inlägg du gör.

Idiot frågor får idiot svar.

Nja, det här är fortfarande lite intressant, Klick klick :va

Det har väl inte blivit billigare att försäkra sen du skrev det?

På min nya hoj so mjag fick igår stod det 00000 :)

men inte länge!

Idag står det ca 300 :-)

Om mätaren inte visar 00000 kan han väl ringa och berätta? :va
Han kanske får pengarna tillbaka....

hahaha sen vakna du :P, haha men grattis till en grym hoj :tummenupp

Hahahaa nått sånt... Nä men vad jag hört så är R6an för... RÅ!
Är fortfarande en liten snorunge så kan inte gå från 25kW till en TOKIG R6a! :P

Möts på bulten nångång! Får se vad DU går för snubben :)

Dude... den DRAAAR en R6a nästan ÖVERALLT i registret! ;) Och i kurvorna har du nog inte speciellt mycket till chans om inte JAG kör dvs :P
Yamahan har 76cc mindre och 10 hästar mer, väger 4kg mindre och är snabbare genom hela registret, så tji fick du.

Hahahaa nått sånt... Nä men vad jag hört så är R6an för... RÅ!
Är fortfarande en liten snorunge så kan inte gå från 25kW till en TOKIG R6a! :P

Möts på bulten nångång! Får se vad DU går för snubben :)

haha :D, jadå,

har du hittat ngn pipa?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey