Fast just där måste jag räcka upp handen och vifta litet.Om lilla jag klarar av att köra en cbr 600f som jag inte ens når ner i backen på när jag stannar så lär ju du kunna klara av å köra en cbr1000f utan problem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast just där måste jag räcka upp handen och vifta litet.Om lilla jag klarar av att köra en cbr 600f som jag inte ens når ner i backen på när jag stannar så lär ju du kunna klara av å köra en cbr1000f utan problem
Fast just där måste jag räcka upp handen och vifta litet.Min fru kör också CBR600F och jag har storasyskonet, och även om hennes hoj är tio år gammal så känns den som en RR-250:a jämfört med literhojen om man bara byter med en gång...
Det betyder inte att en normalstor kille (och speciellt inte en stor kille) har något problem alls med vikten hos en CBR1000F, men skillnaden är rätt påtaglig.
En ofta förbisedd hoj i sporttouringklassen är Kawa GPZ1100 (ZX1100E1).
http://www.blocket.se/vi/15066249.htm?ca=14_s
Lite enklare uppbyggd än ZZR:en, men en helt ok hoj både med och utan passagerare. Sambon har nog trivts bäst bak på den av alla hojar jag ägt. Att den sedan är hyfsat billig i drift för sina 140 hästar är ju ett plus i kanten.![]()
Att ingen av dom är speciellt lätt har jag förstått. Men tänker kanske lite mer på lättkörd än rent viktmässigt. Men bekymmersfritt låter mkt bra (tycker att dom ska köras inte skruvas med). När det handlar om pengar har jag satt max på ca 25 men försöker att hålla mej runt 20...
Visst är det en vanesak, jag vänder lätt min hoj på gatan även med passagerare och det är egentligen bara på de allra krokigaste vägarna som vikten känns litet jobbig.tror ändå inte det kan va helt galet svårt att köra runt den på gatan om man får runt min hoj som e dubbelt så stor å klumpig som en r6a
Fina hojar men (minst) en budgetklass upp från det trådskaparen siktar mot.varför inte en Triumph st??![]()
Vet inte om du bestämt dig redan men vad sägs om den här: http://www.blocket.se/vi/15090794.htm?ca=13_s Bra pris och billig försäkring (för mig: hel/hel 4065:- halv/hel 2452:- MC-Bilsport)![]()
137hp och 103Nm klarar nog att kånka runt på er båda men är kanske inte den ultimata sporthojen direkt![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |