Sportswashing

Är det okej att MotoGP hjälper stater som inte respekterar mänskliga rättigheter att ljuga?

• Nej, men jag tittar ändå.

Votes: 8 42.1%
  • Nej och därför tittar jag inte.

Votes: 6 31.6%
  • Nej och därför överväger jag att sluta titta.

Votes: 2 10.5%
  • Ja, det är okej.

Votes: 0 0.0%
  • Varken eller – jag bryr mig inte.

Votes: 3 15.8%

• Antal röstningar
    19
Jamen dom trillar ju så roligt och ligger och rullar som om dom sprungit på en landmina....

Nej, jag ser inte heller fotboll....
Och jag orkar inte heller leta upp bilderna där man jämför Ronaldo (?) där han ligger på gräsmattan och vrider sig i plågor för att någon nästan har råkat stöta emot honom, jämfört med bilden på Alonso där han stapplar ut från F1-bilen som han har totalskrotat.

Apropå ämnet, och eftersom det här ändå spårat ur, varför är det så mycket image hos många som gillar F1 mm? Aldrig hört någon som gillar innebandy ha en åsikt om bowling, är det för att man dras till tuffa sporter om man har dålig självkänsla? Det skulle jag sätta min slant på. Samma med kampsport för den delen, tänk Paolo Roberto.

Apropå ämnet, och eftersom det här ändå spårat ur, varför är det så mycket image hos många som gillar F1 mm? Aldrig hört någon som gillar innebandy ha en åsikt om bowling, är det för att man dras till tuffa sporter om man har dålig självkänsla? Det skulle jag sätta min slant på. Samma med kampsport för den delen, tänk Paolo Roberto.

Det har jag inte märkt? F1?

Däremot fotbollssupportrar som arrangerar möten för att slå varandra på truten?
Förekommer det inom bordtennisen också?
Inom Konstsim?

Det har jag inte märkt? F1?

Däremot fotbollssupportrar som arrangerar möten för att slå varandra på truten?
Förekommer det inom bordtennisen också?
Inom Konstsim?
Jag tycker många som är intresserade av motorsport är snabba på att tala illa om annan sport.
Har sällan hört det motsatta.

Faktum är att jag tycker om mina medforumister även om vi ibland tycker olika i sakfrågorna... :krama

Men vi hoppar skeden va? En glass i solen på nåt hojfik funkar.

Jag lovar att swisha för en tub glid och ett paket kondomer om det ska skedas också... ?

Back