Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.
Idag har min mor konstaterat den genomgående förvandlingen, från den lilla söta flickan med gyllene lockar och ankstjärt trosor till den oljiga, smutsiga och oborstade halvart som jag nu är.... :gnissla

Här va det ingen fart en lördakväll!!!!!
Nu ska jag ta en kall o lira mariocart iaf. :)

Sova i bil eller släp är Gött, tror jag ska säga upp lägenheten, tänk Vad pengar man kan lägga på kittning av Hojen så man får upp farten.

Fick en trevlig spontan kaffe med zajtar,o hans kompis, på condeco aveny`n idag,,,:tummenupp :tummenupp

:cool: Idag har jag shoppat sommarens förmodligen hetaste pryl....

Kylbag med plats för ett 12-pack och inbyggda stereohögtalare, faktiskt med rätt bra ljud!!!

Slå det om ni kan...:cool:

Bifogat

• 63191.jpg
    63191.jpg
    106.1 KB · Visningar: 33
Det ska visst finnas nåt nytt outlet med kläder/sportgrejer etc. i Sisjön. INTE Stadium XXL utan något annat.

Såg en annons i GP för några veckor sedan men kommer inte ihåg vad skiten hette. Har inte heller lyckats googla nånting. Hilfe!
Brandworld, bredvid rusta

:cool: Idag har jag shoppat sommarens förmodligen hetaste pryl....

Kylbag med plats för ett 12-pack och inbyggda stereohögtalare, faktiskt med rätt bra ljud!!!

Slå det om ni kan...:cool:

Sån hade vi när vi var ett gäng här ifrån paddlade nerför Säveån i gummibåtar för några år sen. Oj vad fulla vi blev (eller jag iaf).:yoparty

Vi får göra det igen så ta med den då:tummenupp

Last edited:
Naaaajj, va fan säger du!!! jag som trodde jag var först, eller nästan först iaf.

men ball e den ändå, och jag kommer nog störa några i sommar vid stranden...

Fick en trevlig spontan kaffe med zajtar,o hans kompis, på condeco aveny`n idag,,,:tummenupp :tummenupp

Tack detsamma det var trevligt att råkas. :) Hoppas att det inte blev nå't med duggregnet som verkade komma. På hisings sidan var vädret ok iaf.

//ari

vet en som kommer va bakis idag(söndag):öl efter en kväll på nivå. säger inte vem det e, det är taskigt.säger bara att hans namn börjar på N och slutar på ANO

Bakis är bara förnamnet vad jag är idag, urk urk. Känns som jag är sjösjuk och har 200 hackspettar instängda i huvudet

Fast en jävligt roligt kväll var det igår så kanske värt det ändå :D

vet en som kommer va bakis idag(söndag):öl efter en kväll på nivå. säger inte vem det e, det är taskigt.säger bara att hans namn börjar på N och slutar på ANO

hehehehe ! du har rätt! jag mår inte bra!!:näsblod

Första racehelgen är över och man är redan döless på campingliv och packande :zpy

Kan ju också bero på mitt mediokra körande :mad:

Rejs nästa helg igen, fyfan!

Första racehelgen är över och man är redan döless på campingliv och packande :zpy

Kan ju också bero på mitt mediokra körande :mad:

Rejs nästa helg igen, fyfan!

Första racehelgen är över och så härligt med campingliv och packande:D

Vi syns på rejset nästa helg igen:yoparty :yoparty

( Jävla Anderstorpsbor , Håll för öronen nästa gång:mad: :mad: )

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25