Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför kan de inte ha skrivit vad det var för hoj?
Kanske min gamla hornet![]()
Å innan jag ska/kan/kommer att tjöpa hoj måste jag separera från mitt nya älsklingsåk.Och jag som tyckte det tog lång tid för mig att få tummen ur o köpa hoj![]()
Nä, jag ska fan ta mig till Johans imöra och klämma/känna/tjöra lite.
Ädit: Kanske man kan få prova RC8an?![]()
Näe men halvaÅker kusten förbi Uppsala och stannar där två dagar. Men kommer ha bra träsmak iaf har jag en stark känsla av
![]()
Klart du ska ha en trajja!![]()
Se till att få med verktygssats isåfall![]()
Om han va drogad, så va det nog snarare min än dinVarför kan de inte ha skrivit vad det var för hoj?
Kanske min gamla hornet![]()
Nä, jag ska fan ta mig till Johans imöra och klämma/känna/tjöra lite.
Ädit: Kanske man kan få prova RC8an?![]()
:uppemedtuppen
Jo eller hur....kl 0756 slog jag upp mina blå.
Jävla sjusovare.
Det ska visst finnas nåt nytt outlet med kläder/sportgrejer etc. i Sisjön. INTE Stadium XXL utan något annat.
Såg en annons i GP för några veckor sedan men kommer inte ihåg vad skiten hette. Har inte heller lyckats googla nånting. Hilfe!
Det ska visst finnas nåt nytt outlet med kläder/sportgrejer etc. i Sisjön. INTE Stadium XXL utan något annat.
Såg en annons i GP för några veckor sedan men kommer inte ihåg vad skiten hette. Har inte heller lyckats googla nånting. Hilfe!
Tackar tackar. Fast det är inte den som jag tänkte på. Så sett. Har varit inne på Eriksberg och kikat några gånger. Jag knegar ju numera där nere i kroken, så COOP, BK, Triumphglass och byggena därikring besöks ju allt som oftast.I Sisjön vet jag inget om, däremot finns det en butik här borta vid COOP Eriksberg. Både kläder, skor och viss utrustning.
Butiken heter passande nog "Sportoutlet".
//Skrutten
Sicka as!!Outlet 21 tror jag det är. Jobbar där inärheten och det sitter ALLTID en jävla massa reklamlappar om det på min bil![]()
Iaf, det jag tänker på ligger på datavägen 18 så sök på det. Reserverar mig för eventuella fel![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |