Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.
vårstädning i området hemma... undra om man kan smyga ut till garaget och "försvinna" på hojen obemärkt i det fina vädret?

vårstädning i området hemma... undra om man kan smyga ut till garaget och "försvinna" på hojen obemärkt i det fina vädret?

Förra året stod jag å putsade på hojen bredvid de som städade ...

... det är fan inget fel med det när det står att städningen är frivillig:fakta

... Men som vanligt lackade folk ur:huvet

(Blir folk generellt mer folkilska runt 30 eller är det ett lokalt fenomen hos mig själv?)

\m/

har skruvat fast bromshandtaget på hojen men nått låter lite skumt:va nån som kan/vill kolla?

Skitväder!

Jag har inte alls lust att köra hoj, det är roligare att kränga däck i en källare!

Skitväder!

Jag har inte alls lust att köra hoj, det är roligare att kränga däck i en källare!
Nä, jag har inte heller nån lust att tjöra hoj. :mad: Jag ska nog tvätta fyra grusiga fälgar istället.

Edit: Någon som vet hur den däringa tvättstationen vid Gamlestan (kärcher?) funkar? Är det köpa poletter för sedlar/mynt? Eller kan man tjöpa med kort? Vadköstare?

Last edited:
Bara på en natt lyckades jag stävja frossa och halsont utan dess like med svalkande Jack Daniels Old No. 7 :ätapiller
A smoooooth, rich Tennessee whiskey, distilled and aged to perfection... gadd-dämn

Edit: Någon som vet hur den däringa tvättstationen vid Gamlestan (kärcher?) funkar? Är det köpa poletter för sedlar/mynt? Eller kan man tjöpa med kort? Vadköstare?
Risken är väl att borsten är smutsig som strük

Skitväder!

Fifan, du har det bra du

Last edited:
Ovanligt tyst i spamtråden idag. Det märks att något har hänt. :(

Ovanligt tyst i spamtråden idag. Det märks att något har hänt. :(

Känner mig riktigt dämpad idag.
Svårt att njuta av det här underbara vädret.
Men jag tog hojen till jobbet iaf, nu står den utanför fönstret o glänser i solen :)

Instämmer. Körde hojen idag också, men det är inte roligt nu.

Kanonväder ute, och inte ett endaste sug att köra mc.

Uppförsbacke på jobbet idag...

Svårt att koncentrera sig trots att jag vet att jag måste fokusera så att alla får sin lön.

Tankarna vandrar iväg hela tiden. :(

Ledig idag och imorgon, sen jobbyte nästa vecka. Ska bli skönt.
Ska ut och cykla i det fina vädret nu =)

Fifan vad jag lyckades försova mig imorse då :3freak
Glömde ställa klockan så jag vaknade vid 10:20 riktigt utvilad :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back