Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.
Jobba är kul, speciellt när solen lyser in genom fönstret rätt i ögonen, värmen smyger in och allt är som gjort för att åka hoj. Jag hattar väder tviSattan fiffan :mad:

Jobba är kul, speciellt när solen lyser in genom fönstret rätt i ögonen, värmen smyger in och allt är som gjort för att åka hoj. Jag hattar väder tviSattan fiffan :mad:
Igår när jag kom hem upptäckte jag att skithojen läckte olja igen... men istället för att ta itu med det så stäldfe jag skiten och gick och la mig....

och nu på morgonen så upptäckte jag att det bara va påfyllningslocket som saknade en såndär packning i form av gummiring :) Så jädra glad jag blev :)

Nu måste jag åka och jobba.... JAG VILL INTE :(

Sluta lipa era kottar!!

Jag sitter med en värsting stukning i högerfoten och tittar ut genom fönstret.

Skrutt slår mig och kallar mig hemska saker,sen har jag faktiskt ont i axlen också...så det så :mad:

Och jag lyckades försova mig ordentligt idag, kom till jobbet 0930 :näsblod

Tror ni det funkar att klippa av toppen på en kådis och lägga där istället? :va :hihi

Tror det funkar bättre att du åker till biltema och köper en rulle "vulktejp" som rullar ihop en egen o-ring till oljelocket. Funkar förmodligen bättre än en kondom-ring.

Hur underbart är inte det här då? :rock

Bifogat

• YEAH.JPG
    YEAH.JPG
    24.1 KB · Visningar: 30
Idag hade jag tänkt sluta kockan 12 och åka hemhem och hälsa på :) De inställda mötena på fredag eftermiddag kan var de bästa :banana

Tror det funkar bättre att du åker till biltema och köper en rulle "vulktejp" som rullar ihop en egen o-ring till oljelocket. Funkar förmodligen bättre än en kondom-ring.

Aha, inte för att jag har några såna problem just nu, men bra bonnmeck-tips. :tummenupp

Nu har jag precis beställt ett nytt Sportec M1, för att ersätta det ganska pinsamt plattslitna som sitter på hojen. :gnissla

Vi har inga så små kondomer :rolleyes:
Jag har sånna som är mer anpassade efter dagens ungdommar ;)

Problemet där va att det va en kostnad, men jag ska springa ner i farsans källare och se om jag hittar nån sån! :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back