Oroa dig inte, snart står jag o väntar på dig vid nästa vägbyte igen![]()
Det later bra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
om inte den går sönder innan dess!
om inte den går sönder innan dess!![]()
(nu e jag elak mot dig paser!)
Äntligen kan vi få se riktig TV igenFy faaan, nu är vi utslagna.![]()
Äntligen kan vi få se riktig TV igen![]()
Det var fan på tidenFy faaan, nu är vi utslagna.![]()
Imorgon ska jag äntligen få tillbringa dryga 19 timmar på tåg - tjohoooo!!! Som bonus är dessutom slutstationen Kiruna med väderprognosen "regn". Hade jag suttit på ett flyg skulle jag istället tex kunnat sörpla första goa drinken på en varm thailandsstrand. Men vem vill det....
Fy faaan, nu är vi utslagna.![]()
Äter våran gråhåriga förbundsführer svamp eller vad är det frågan om?
Den enda som gjorde något bra överhuvudtaget idag var Kim Källström (killen bodde i grannhuset när jag var liten, kan man annat än att gilla en sådan lokal förmåga?). Ja, och så var Anders Svensson lite bra också när han tappade humöret och sparkade på ryssen som låg ner och täckte bollen, samt när han sänkte den andra ryssen i luftduellen en stund efter.
Nej, nu är det dags att folk inser vilket skitlag det är de hejjar på och bojkottar hela evenemanget, och sporten i övrigt, i all framtid!
Denna gång fick mina däck vara hela i hela 2 dagar innan dom skar sönder framdäcket igen![]()
![]()
![]()
Lika bra o sälja tills man har flyttat från ghettot...
Imorgon ska jag äntligen få tillbringa dryga 19 timmar på tåg - tjohoooo!!! Som bonus är dessutom slutstationen Kiruna med väderprognosen "regn". Hade jag suttit på ett flyg skulle jag istället tex kunnat sörpla första goa drinken på en varm thailandsstrand. Men vem vill det....
Det var fan på tiden
Och varför allt detta tjôt om Zlatan? Aldrig då jag har iaktagit honom har han lyckats prestera något bra... på ryssen som låg ner och täckte bollen, samt när han sänkte den andra ryssen i luftduellen en stund efter.
Nej, nu är det dags att folk inser vilket skitlag det är de hejjar på och bojkottar hela evenemanget, och sporten i övrigt, i all framtid!
Denna gång fick mina däck vara hela i hela 2 dagar innan dom skar sönder framdäcket igen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |