Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.
Ta dig till Högsbo så kan du äta på Pekkas, en sunkig lunchkrog med inrdening som för tankarna till nån Finlandsbåt ala 70-tal.

Kockar & kastruller, ligger på Radiovägen, har hört att dom är bäst i Frölunda (har själv inte provat att äta där).

Kockar & kastruller har fin mat. Finns alltid en Taco-buffe där med som är riktig god. Sen ligger Daddy´son (Mamas & Papas kallat också) vid august barks gata, också bra mat. :)

Hmm finns det "snurr-fria" sladdar till telefoner? :va
Håller på att bli galen på min som bara snurrar ihop sig hela tiden! Kanske borde sluta prata så mycket i telefon iofs :rolleyes: :)

Hmm finns det "snurr-fria" sladdar till telefoner? :va
Håller på att bli galen på min som bara snurrar ihop sig hela tiden! Kanske borde sluta prata så mycket i telefon iofs :rolleyes: :)
Som fan att det finns, det hade min farmor på sin telefon förr :hihi

En liten adapter som man sätter i luren förövrigt som är ledad och gör att sladden inte snurrar, hur många varv du än snurrar telefonen :mattias

Lite kul att du ändå tog dig tid att skriva här och berätta att du hade försovit dig. :rolleyes:

Var ju tvungen att dra igång datorn för att kolla om det gick några bussar vid den tiden, vilket det gjorde :)

Och eftersom det var en halvtimma tills det att nästa buss skulle gå, och det tar 5minuter till hållplatsen, passade jag på att gnälla lite :tungan

Nejdå, inte alls. Men testforumet ligger nere, och jag hade ett behov av att göra just ett test :pannkyss

Man får ju fan abstinens att testforumet är nere:huvet

Hittade detta i Expressen.
Det är tur att man inte bor i USA.

1:I Alexandria i Minnesota är det förbjudet för män att ha samlag med en levande fisk.
( Lagen säger i det här fallet ingenting om kvinnor...)

2: Det är förbjudet att för par att ha sex i frysboxar som står i butiker i Newcastle i Wyoming.

3: I Merryville i Missouri är det förbjudet för kvinnor att använda korsett. I lagtexten står att " privilegiet att beundra unga kvinnors kurviga och naturliga kroppar ska inte berövas någon varmblodig amerikansk man".

3: Ingen man i Alexandria, Minnesota, får ha sex med sin fru om hans andedräkt luktar av vitlök, sardiner eller lök. Om hans fru kräver att han borstar tänderna innan sexakten är han lagligt tvingad att göra det.

4: Hotellägare i Hasting, Nebraska måste tillhandahålla nattskjortor till alla sina gäster. Vidare är det förbjudet att sova naken på stadens hotell och om par bestämmer sig för att ha sex måste de enligt lag behålla nattskjortorna på.

5: I Tremonton, Utah, är det förbjudet för kvinnor och män att ha sex med varandra i ambulanser.

6: I Romboch, Virginia är det förbjudet att ha sex med lyset på.

7: Män i Ames, Iowa är förbjudna att ta mer än tre klunkar öl medan de ligger i sängen med sin fru efter samlag. Går de upp ur sängen däremot för de dricka hur mycket de vill.

Last edited:
Man får ju fan abstinens att testforumet är nere:huvet

Hittade detta i Expressen.
Det är tur att man inte bor i USA.

1:I Alexandria i Minnesota är det förbjudet för män att ha samlag med en levande fisk.
( Lagen säger i det här fallet ingenting om kvinnor...)

2:..... //
Jösses vad många regler att ha koll på!:3freak Vem vill föresten ha sex i en frysbox? Borde väl inte gynna någon.

Imorgon ska jag äntligen få tillbringa dryga 19 timmar på tåg - tjohoooo!!! Som bonus är dessutom slutstationen Kiruna med väderprognosen "regn". Hade jag suttit på ett flyg skulle jag istället tex kunnat sörpla första goa drinken på en varm thailandsstrand. Men vem vill det....

Last edited:
Om det är någon som ska ut o åka och kan ta med ett par nycklar från Vågmästarelpasten till Olskroken så säg gärna till!

Imorgon ska jag äntligen få tillbringa dryga 19 timmar på tåg - tjohoooo!!! Som bonus är dessutom slutstationen Kiruna med väderprognosen "regn". Hade jag suttit på ett flyg skulle jag istället tex kunnat sörpla första goa drinken på en varm thailandsstrand. Men vem vill det....

19 timmar med tåg :skrämd Varför inte flyga :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...