Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.
Fan, då har man lyckats försova sig :huvet
Möte om en timma, det är precis så att jag hinner :gnissla

Vi är tvungna att gå på nån jävla utställning idag. Halv 4 :mad: Då är ju arbetsdagen slut. Borde vara förbjudet att boka möten och andra arbetsrelaterade saker som slutar efter halv 4 :gnissla

Vi är tvungna att gå på nån jävla utställning idag. Halv 4 :mad: Då är ju arbetsdagen slut. Borde vara förbjudet att boka möten och andra arbetsrelaterade saker som slutar efter halv 4 :gnissla

skall man följa boken, är det förbjudet att lägga möten utanför normaltiden, dvs inom flex-intervallet. Men det fuskas det ju hej vilt med!

Nej det är inte torsdag idag!
Alltså inget jävla möte.
Mao har jag stressat i onödan!

:4skrika :huvet

Får förhoppningsvis reda på vad som hänt idag.

Sitter och är lite småhungrig. Det blir spagehtti och köttfärssås, till detta har jag Heinz ketchup (man måste ju få i sig lite grönsaker).:tummenupp

SNart ere lunch :)
Nån som har nå tips på vad man ska äta nere i Frölunda? Vi har kass fantasi idag :S

SNart ere lunch :)
Nån som har nå tips på vad man ska äta nere i Frölunda? Vi har kass fantasi idag :S

Ta dig till Högsbo så kan du äta på Pekkas, en sunkig lunchkrog med inrdening som för tankarna till nån Finlandsbåt ala 70-tal.

Kockar & kastruller, ligger på Radiovägen, har hört att dom är bäst i Frölunda (har själv inte provat att äta där).

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Back