Elffors
Tibnor är min speedshop...
- Gick med
- 21 Aug 2008
- Hoj
- , Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Tack alla psykologer!
Ja!, bang on target. I brev får man inga direkta mothugg. Som man lär få i en telefon. He he
Det där ligger det nåt i.
Relationen till kompisars farsor o svärfarsor man haft, har alltid funkat mycke bra. Och då vill man få det att funka med sin egen. men det är lögn i helvete o få det att funka. och man blir besviken.
Har man varit frånvarande i 26år, och dessutom föraktar mig. så få man stå sitt kast.
Föraktet är dessutom ömsesidigt.. jäkla navelskådare
hopp, visst förbannad igen
Klart jag har. har haft långhelger i hans sommarstuga för att prata. 2ggr. Känns som att man är färdig med den gubben nu.har du pratat med honom?
Är han författare och handikappad till att använda det skrivna ordet?
.
Ja!, bang on target. I brev får man inga direkta mothugg. Som man lär få i en telefon. He he
This!
Problemet är när man vill, eller snarare undermedvetet önskar, att det ska fungera. Då blir man besviken om och om och om igen.
Det där ligger det nåt i.
Relationen till kompisars farsor o svärfarsor man haft, har alltid funkat mycke bra. Och då vill man få det att funka med sin egen. men det är lögn i helvete o få det att funka. och man blir besviken.
Har man varit frånvarande i 26år, och dessutom föraktar mig. så få man stå sitt kast.
Föraktet är dessutom ömsesidigt.. jäkla navelskådare

hopp, visst förbannad igen

Last edited: