Sporthojsmcklubbar? (Långt ord)

He,He,He :hihi ....Faan vilka brudar ni är (Hultan&Blondi)
När skall ni mötas och slåss som riktiga män???....

Nä, se nu till att gräva ner stridsyxorna och lär er att samsas, ni är två bra gubbar båda två :tummenupp

hållundan skrev:
RÖV! :finger :mad:

Ingen djävla koja säger jag ju!

:tungan <--------------------------------- Just in case

Vad är det för fel på kojor nu då.... :mad: Om han vill starta en klubb i en koja, Med dig som korv gubbe så tycker jag att han ska få de...

IRON MAN skrev:

Nä, se nu till att gräva ner stridsyxorna och lär er att samsas, ni är två bra gubbar båda två :tummenupp
Hehe, ja du har så rätt så, Jag försöker ju.. :) Det blir nog bra när vårvärmen kommer..

hållundan skrev:
Men, seriöst alltså. Vaffan ska man med en klubbjävel till?

Vad menar du? Det klart man ska vara med i en klubb. Helst en hemlig klubb där man träffas i trädkojan och tittar i porrtidningar som man hittat i nån container eller stulit från en annan klubb. :rolleyes:

vad e det för jävla sandlådenivå !!!
WCX har en trädkojja som dom delar med oss i Hålliday MC...välkommen dit när snön e borta o hojjarna e ute..det gäller alla andra oxo som vill komma o ta en kopp kaffe snacka lite skit o åka hoj....

Sen om Ni visar era framfötter o visar ett intresse så kanske frågan kommer...om ett ev. medlemskap.....

Hultan- Ge dig nu denna diskussion har vart förr....börja inte den skiten igen nu....Blondi hugger direkt*ler* det vet du o tycker förmodligen det e skitkul....men det e lite sandlådenivå eller hur*ler*...

Okej så summa sump-aron:

1. Blonde och Hultan kan inte vara i samma koja, isf måste de stänga av mobilerna. (Så de inte ringer varandra)

2. WCX har en träkoja men för att vara med i den måste man framsidan på sina fötter, vilket kan medföra obehag hos vissa vårtiga personer.

3. Hållundan är starkt aggressiv mot all som har med korvmoj och träkojor att göra och bör därför inte heller finnas i kojan pga risk för slagsmål.

4. Mögel, Skruttan (-en?) planerar kojbygget med Skruttans (-en?) och brädor som hon har liggande. Mögel blir härmed 1:a Korv General.

5. Saft, kakor och fina gardiner bör inhandlas till klubben och dessutom måste vi bestämma höjden i trädet som klubbkojan skall vara.

Minimumhöjd:

25 cm från Hultan och Blondie tillsammans ifall nån skulle stå på den andres näsa under slagsmålet.
30 cm från Hållundan ifall han skulle vilja börja sälja korv i vredesmod.
Motvindsriktning från WCX koja ifall de börjar visa sina framfötter (ibland luktar fötter illa)

Backblade skrev:
Okej så summa sump-aron:

1. Blonde och Hultan kan inte vara i samma koja, isf måste de stänga av mobilerna. (Så de inte ringer varandra)

2. WCX har en träkoja men för att vara med i den måste man framsidan på sina fötter, vilket kan medföra obehag hos vissa vårtiga personer.

3. Hållundan är starkt aggressiv mot all som har med korvmoj och träkojor att göra och bör därför inte heller finnas i kojan pga risk för slagsmål.

4. Mögel, Skruttan (-en?) planerar kojbygget med Skruttans (-en?) och brädor som hon har liggande. Mögel blir härmed 1:a Korv General.

5. Saft, kakor och fina gardiner bör inhandlas till klubben och dessutom måste vi bestämma höjden i trädet som klubbkojan skall vara.

Minimumhöjd:

25 cm från Hultan och Blondie tillsammans ifall nån skulle stå på den andres näsa under slagsmålet.
Motvindsriktning från WCX koja ifall de börjar visa sina framfötter (ibland luktar fötter illa)
:lol
Orka skriva allt... hehe...
:tummenupp

IRON MAN skrev:

va fan har du vaknat va du bakis i lördags lr :D :D :fyllisar

Backblade skrev:
Okej så summa sump-aron:

Minimumhöjd:

Hoppsan Ironin är inte helt död på S-hoj.

:lol

Jag hade en trädkoja med min bror när vi var små,vi blev osams och han knuffade ut mig vilket inte bara gjorde ont utan också gav mig mitt karakteristiska utseende.

Dessutom bet jag mig i tungan så jag fick äta flytande föda ett par dagar,ev mentala defekter utav detta vet jag inget om men jag gillar inte trädkojar iaf.

Men jag hämnades ett par år senare genom att kasta en pil i foten på han.

Därför tycker jag att ni inte skall ha en piltavla i eran trädkoja,då kan man både trilla ut och få en pil i foten samtidigt.

Korv är gott,dock säger sunda förnuftet att man inte skall ha en grill i en koja av träd.

Måste man ha en klubb överhuvudtaget ?

Det är väl lättare att bara umgås och köra ihop.

hållundan skrev:
Och äta grillad korv, som grillats med omsorg på engångsgrill! :tummenupp

Tips!

Använd inte lacknafta som tändvätska.

Tips 2

Om du mot all förmodan skulle använda lacknafta som tändvätska tappa inte köttet i grillen,lacknafta smakar fan.

Långa farbron skrev:
Tips!

Använd inte lacknafta som tändvätska.

Tips 2

Om du mot all förmodan skulle använda lacknafta som tändvätska tappa inte köttet i grillen,lacknafta smakar fan.
Vanlig jävla tändvätska smakar fan också. Tänd grilljäveln med glödgaffel eller heissluftgebläzer! Miljövänligt och ger godare mat! :fakta

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8