Sporthojskurs, Gelleråsen den 19:e maj

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Är det någon mer som ska dit och utgår från Stockholmstrakten? I så fall skulle det ju vara trevligt att ha sällskap dit.

Är det inte en den 20e maj?
Trodde det var tjejdag den 19e?

/Jonthe

Nej det där har du nog fått om bakfoten. Man kan gå båda dagarna om man vill där man gör ett steg per dag. Hela kursen omfattas av 4 st steg.

Isåfall är jag en riktig kärring:D .

Så du ska åka den 19:e? Åker du hoj dit? I så fall skulle det vara roligare att samåka.

Santo, din PM korg är full.

Avfärd från Sthlm ca kl 18 ser det ut att bli på fredag, med iaf två hojar!

Jag var där... Och det var bland många andra hojåkare någon som sprang runt med kamera hela dagen. Är det någon som vet om bilderna finns (eller kommer finnas) upplagda någonstans?

Jag var där idag, Kom hem precis.
Bra väder och mycket bra stämning.- :)

Jag var där... Och det var bland många andra hojåkare någon som sprang runt med kamera hela dagen. Är det någon som vet om bilderna finns (eller kommer finnas) upplagda någonstans?

Jag satt precis och funderade på samma sak. Det skulle vara kul att få de bilderna :)

Ni som var där, vad tyckte ni om kursen?
Vad var bra, och vad kan förbättras?

Uselt att alla måste gå steg 1 innan vidare utveckling.
Det blir grymma skillnader på körning hos olika personer i samma grupp.
Vissa har kört hoj i en massa år och en massa bankörning(men ej kurs) innan och vissa är gröngölingar på både hoj och bana. Och vi ska försöka vidareutvecklas på samma nivå.. Blir helt fel.

Allt detta är nytt för i år hos SMC,, Så vi får se hur länge de försöker kämpa på detta vis. :huvet

Men försäkringsinfon var riktigt bra.. :tummenupp Får jag plus i kanten nu..:tungan Nice hoj har du!!! Vem var det som stod och tog kort den 20:e?? Och var läggs dessa kort ut??

Last edited:

Hej, Jag tycker kursen var jättebra.
Igår, när man tvättat av hojjen all smuts, och stack ut på vägen så kändes det väldigt bra. Jag tyckte mig känna ett helt annat flyt i körningen.
Alla intryck hade smält in, man hade vridit och vänt på all information.
Jag var VÄLDIGT trött när jag åkte hem, HELT SLUT :)

Det var JÄTTE BRA, trevligt, roligt, jätte bra pedagogiska instruktörer. Skulle gärna göra en repris om ca 2 månader..... jag rekomenderar detta STARKT till alla. :tummenupp
En av sakerna som jag kommer komma ihåg LÄNGE var när jag hoppade upp bakpå min egen hoj och fick skjuts 2 varv runt banan av Svante (instruktör). Herre gud vilket drag :D om man räknar bort att jag blundade och kiknade med jämna mellanrum så var det lärorikt och ASKUL...

Tack för en suverän dag.
Kan till och med erkänna (men det sitter långt inne) att det var kul TROTS REGNET... :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti