Sporthojsinstruktörskurs SMC Kinnekulle

Haha - jag blabra oxå jag - "igen" :)

Jösses, vilke bra gäng - kul med så mycket nytänke - SMC håller ju på bli styrd av sporthojs folket...

Tack till alla för stort engagement - ska bli kul att se när nya fortbildningar blir verklighet...

Jag och R-sickan vart ju kvar på Kinnekulle även på måndagen och fick en rivstart som sporthojsinstruktörer :3freak

Snacka om att man var trött i luvan måndag kväll. Dessutom var jag hemma så sent att alla sov och jag klurade ut ett fiffigt sätt att lasta av hojen själv på:)
Sen var fantasin slut för den dagen :trött

Helgen var väldigt kul! Jag tycker dock inte att jag hann lära känna jättemånga nya ansikten, för det var fullt upp med alla man kände, övningsföreberedande, köra, äta o.s.v. :)

I övermorgon bär det av till en tredagars Gotland Ring-turné :hihi
Nån mer som ska dit?

Man får tacka för en trevlig helg! Var det inte lite folk som tog några bilder, vore kul att spara och minnas hur kul det var.

Kan bara instämma med tidigare inlägg. Dock har en märklig bieffekt av helgen uppstått........
Jag längtar numera till att få köra mer i regn :va

//B

Bear skrev:
2184753 Kan bara instämma med tidigare inlägg. Dock har en märklig bieffekt av helgen uppstått........
Jag längtar numera till att få köra mer i regn :va

//B
Det är bara för att du äntligen har hittat ett sätt för din gamla båt att hänga med de andra fartvidundren... :tungan

Annars är det ju rätt kul att köra i regn, för om man inte har någon hjärna kan man ju passa på att gasa om andra, som har en, när det svänger och så tror de att man är jättesnabb. (bluffen avslöjas tyvärr när det är torrt, men ett tag kan man ju få leva i en fantasivärld... :3freak )

Kram på er! :krama
/Veronica

Last edited:
Cybercat skrev:
2183432 Nu kan jag inte hålla mig längre...
Tack till alla som var med och förgyllde ett antal dagar i mitt liv!

Svensk sommar är inte så fel - regn är ju bra för både det ena och det andra.

Tydligen skall det vara bra för tillväxt men inte f-n fick jag mer hår för det... :va

bikerwoman skrev:
2185695 beror ju på att du envisades med att ha den där kepsen nerkrängd hela tiden :hihi

Det var för att slippa blii bländad av dina och Robbans övningsförsök... :)

Yasha skrev:
2185474 :tungan .. Annars är det ju rätt kul att köra i regn, för om man inte har någon hjärna

Yashablaha, jag älskar osse dej - tänkte på hur lycklig jag är med dig när jag tourade i regnet från Mora till Vaxholm på min nya touring hoj..

Vist får man bort sina regnfobi´zz efter några blöta ban dagar... men att Bear sku yla sånt hade jag aldrig trott....

bikerwoman skrev:
2185750 ...var de så illa? :confused:

Var inte orolig, ni var skitbra, annars så hade ni ju inte blivit godkända... :tummenupp

Ni kan väl ta BKK- jobbet i Lycksele, det vore ju en bra start?

Hej på er allihopa. Kul att bli omnämnd, jag tackar så mycket. :)
Som så många andra hade jag en kanonhelg.

BKK-jobbet i Lycksele? När/var/hur?

Roberth skrev:
2188455 Hej på er allihopa. Kul att bli omnämnd, jag tackar så mycket. :)
Som så många andra hade jag en kanonhelg.

BKK-jobbet i Lycksele? När/var/hur?

Tjena Robban, kul att se dej i cyberspace:)

Angående Lycksele:
Nu på lördag är det någon sorts MC-helg i Lycksele och dom har anordnat en BKK på Gocartbanan där. Ca 15-16 pers är anmälda men det kan dyka upp några fler.
Om det finns en eller ett par hugade spekulanter som vill ta detta så skall ni ta kontakt med ordförande i SMC Västerbotten, Tomas Larsson, på tel 070-2370876 eller mejla på thomas.larsson@home.dataductus.se

Niklasinorr skrev:
2188727 Tjena Robban, kul att se dej i cyberspace:)

Angående Lycksele:
Nu på lördag är det någon sorts MC-helg i Lycksele och dom har anordnat en BKK på Gocartbanan där. Ca 15-16 pers är anmälda men det kan dyka upp några fler.
Om det finns en eller ett par hugade spekulanter som vill ta detta så skall ni ta kontakt med ordförande i SMC Västerbotten, Tomas Larsson, på tel 070-2370876 eller mejla på thomas.larsson@home.dataductus.se
Det var för nära inpå. Den här helgen är bokad för natur och fiske samt :fyllisar
Skicka gärna ett PM framgent när du/ni behöver folk. :tummenupp

Den här tråden hade jag missat!
Tackar för en heltrevlig helg! Bra arrangemang och duktiga instruktörer! Lite synd på allt regn men det var nog tur för mina däck fullkomligt brann upp, taskiga fjädringsinställningar i kombination med supersoft däck är inte att rekomendera.... Tack Micke för hjälpen med inställningarna!

Skicka gärna ut utvärderingen nu när vi alla fortfarande har helgen kvar i minnet!

Vi ses på banorna runt om i Sverige /Martin

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...