Sporthojsfolk på MC-Mässan (bilder här)

• Thread starter Thread starter hp
  • Start date Start date
Chralle gled runt i kawatröja (tror jag) Sedan Rickard Rydell svepte förbi, men han var nog "besökare" hm....

Du får nog spana i smc-seniorernas monter*, de var ju lite åt "mature" hållet, inte så mycket fjortis..... :)

*inge ont om dessa herrar

GSXR1100R skrev:
Vilken monter hade dom sötaste killarna :kär

Freddy Papunen är ung, kanske nåt för dig GSXR1100RRRRR? Han gillar att prata snusk också.

GSXR1100R skrev:
Kommer valmers upp på Mässan i helgen, eller är han rädd att ingen begriper hans dialekt :tungan
Personer från gröt-i-halsen-land ska nog vara försiktiga med uttalanden härvidlag.

Ne ja måste fråga nu asså, valmers o GSXR1100R e ni pappa o son eller nåt? Tycker mig se liknande drag på era porträtt?!?!?!

:D

/ Hannes

valmers skrev:
Personer från gröt-i-halsen-land ska nog vara försiktiga med uttalanden härvidlag.
Jag är Stolt Norrlänning, ska kanske flytta hem snart igen...

(om det inte vore för alla jävla mygg i Norrland)

HanneZ skrev:
Ne ja måste fråga nu asså, valmers o GSXR1100R e ni pappa o son eller nåt? Tycker mig se liknande drag på era porträtt?!?!?!

:D

/ Hannes
Har du bröst :va

haha, ja trodde de va ganska givet att det inte var jag på min avatar, men ja e inte lika säker om din :D

HanneZ skrev:
haha, ja trodde de va ganska givet att det inte var jag på min avatar, men ja e inte lika säker om din :D
Ja det kunde ju ha varit Hanne Zörensen eller nåt :D

Min avatar är den osminkade sanningen om valmers

HanneZ skrev:

Seriöst, när jag såg din bild första gången så tänkte jag, "fan sluta spänn dig din vältränade j*vel* :rolleyes:
Men nu inser jag ju att du bara var gay :hihi :tummenupp

Närå, det kanske är dags att putsa skärmen...

Jag var där i sju timmar igår (fredag) och såg inte en enda Sporthoj-tröja! Märkligt. Var jag den enda som reklamade lite för detta eminenta forum? Träffade BB som jobbade åt Iceman så hon är ursäktad :tummenupp

K-Man skrev:
Jag var där i sju timmar igår (fredag) och såg inte en enda Sporthoj-tröja! Märkligt. Var jag den enda som reklamade lite för detta eminenta forum? Träffade BB som jobbade åt Iceman så hon är ursäktad :tummenupp

jag var där i ett antal timmar i torsdags, och såg inte en enda sh-tröja jag heller :(

cRoC skrev:
jag var där i ett antal timmar i torsdags, och såg inte en enda sh-tröja jag heller :(

kortstubina, Affe_R1 och jag kom 11.45. Vi hade tröjor på oss affe drog vid 3-4 tiden kortstubina och jag var kvar till 20.30.
(men det var ju en del folk där redan på torsdagen, så vi försvann väl i mängden).

Jo det var ju knökat i torsdags, om man jämför med förra årets torsdag :död
Jonne_boy såg jag förresten :tummenupp

K-Man skrev:

Vi var några från Uppsala där hela eftermiddagen iaf. M:et hade då tröjan på sig.

K-Man skrev:

Jag var där på fredagen och hade tröja på. Trevlig mässa. Funderar på att gå imorgon också. Vi får se.

Vem är tjejen med den rosa hojen :va
Jag var där idag lördag såg typ 3 killar med sp tröja dom stod och tittade på CBR 1000 såg rätt:kär
Var det någon som såg bruden i Suzuki montern ? stumpan som satt på GSX R600 var rätt fin hon hade iaf stora :tuttar

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...