Sporthojsfolk på MC-Mässan (bilder här)

• Thread starter Thread starter hp
  • Start date Start date
Silwer skrev:
Såg ett tiotal med SH tröjor iaf, och Mavve som var den enda man kan känna igen utan specifik tröja så mycket bilder han har lagt ut på sig själv här:-)

Var där i torsdags utan tröja men sprang på ett gäng bekanta ansikten där ändå. Vi som åker på turerna känner ju igen varandra även utan tröjor tror jag.
Ni från söder har jag ingen aning om hur ni ser ut.
Och ja det var fan knökat i torsdags.

//Fredda

Lucky Luke skrev:
kortstubina, Affe_R1 och jag kom 11.45. Vi hade tröjor på oss affe drog vid 3-4 tiden kortstubina och jag var kvar till 20.30.
(men det var ju en del folk där redan på torsdagen, så vi försvann väl i mängden).

Jag såg er :)

Galnedansken o nån annan tjötade om gammla hojjar dom haft o hur kass väghållningen va, medans du stog o lyssna på, hehe... :) Du kom iofs in i debatten senare....

Ni stog utanför A-hallen, vid toaletterna... Jag satt o väntade på farsan, satt på samma bänk som galnedansken, hehe...så ni kanske såg mig med... häftigt :rolleyes:

Den här mässan va den bästa jag gått på! mycket bättre än göteborg förra året!!!

Va ju som o gå runt i en dröm där inne! Vi gick från kl 11 till kl 8 på kvällen, hade nog kunnat gå runt en dag till utan problem! :)

Hur länge var ni där?

Själv stog jag som utställare i SDK montern. Alla fick väll kondomer hoppas jag :lol

Träffade bara en känd BMW förarinna och hennes bättre hälft som åker nånn Trajumf 595.. Jag tror inte jag behöver förklara närmare...

amullo skrev:
Själv stog jag som utställare i SDK montern. Alla fick väll kondomer hoppas jag :lol

Träffade bara en känd BMW förarinna och hennes bättre hälft som åker nånn Trajumf 595.. Jag tror inte jag behöver förklara närmare...

Jag fick ett par stycken av en trevlig 916 åkare på söndagen. :tummenupp

Var det någon som såg den kroppsmålade tjejen????..... Letade som en galning förjäves :4skrika . Någon i så fall som har bilder :Bugar :Bugar

wheelieman skrev:
Var det någon som såg den kroppsmålade tjejen????..... Letade som en galning förjäves :4skrika . Någon i så fall som har bilder :Bugar :Bugar

Jag har bilder!! :banana :banana

Bifogat

• DSC00450.JPG
    DSC00450.JPG
    121.9 KB · Visningar: 1,412
  • DSC00451.JPG
    DSC00451.JPG
    107.5 KB · Visningar: 1,152
  • DSC00452.JPG
    DSC00452.JPG
    85.5 KB · Visningar: 1,098
  • DSC00453.JPG
    DSC00453.JPG
    139.8 KB · Visningar: 1,401
  • DSC00454.JPG
    DSC00454.JPG
    87.9 KB · Visningar: 1,479
hehe, om de där skulle vart en kille så skulle hans armar va hyffsad otränade jämfört me tuttarna =P

jag lyckades missa... då jag leta efter en viss tjej från norrland... men ack.. tack för kicken från GSX1100R

Miss BrInK skrev:
Det är ju jag det.... :tungan

He he okej då var jag framme och checkade din rosa RS :tungan fin faktisk. Du vet väll antagligen inte vem jag är för det var ganska många framme men men.

Last edited:
Mer sporthojs folk. Bl.a. Emmi@ och The_wanderer

Bifogat

• sh.jpg
    sh.jpg
    49 KB · Visningar: 401
Firefly skrev:
Jo, jag har det...

Men alltså ärligt talat HON SER JU INTE KLOK UT! Hon måste tillhöra 40+ klubben MINST :rolleyes: Hållningen verkar ju inte heller vara den bästa, fattar inte varför all denna uppståndelse för den kvinnan :va
Fast det är ju klart jag har ju inte set henne i verkligheten :rolleyes:
Sedan så är det ju rätt maxat att det är fler kort på henne här på forumet än på dom nya hojarna :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT