blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
men inte för stark.. han ska orka med mig hela nattenoutsider skrev:Mavve nog ska du få sprit allt STARK sprit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men inte för stark.. han ska orka med mig hela nattenoutsider skrev:Mavve nog ska du få sprit allt STARK sprit

:kocko , fanns inte nån finfin färsköl att svalka tungan med i stockholm.outsider skrev:Mavve nog ska du få sprit allt STARK sprit

deet är ju meningenR1100 skrev:En natt räcker för mig super sönder huvet annars.

Jag ska ju dit. du kan ju åka med mig. Eller om jag ska åka hoj och inte har köpt ny får du nog ragga skjus av någon annanMikkE skrev:jag skulle fan nog hånka på om det blir fler sthlmare som kommer, annars blir jag rädd och kissar på mig
hrm hrm... Nu lugnar vi oss lite med "fakta-släppen" va?blom skrev:vi snackar 220 för en natt och ca 300 för två.. men inget klart

jag skrev men inget klart..Kyckling skrev:hrm hrm... Nu lugnar vi oss lite med "fakta-släppen" va?![]()
(Så vi inte råkar lova mer än vi kan hålla.)
Inget är spikat eller bokat så inget vet egentligen något mer än att det ska bli partaj.![]()
(Och att vi planerar för fullt f'ståss)
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|