.::.:.:Sporthojsfesten i Örebro:.:::.:.:..

Hur många morgnar vill du må illa?


  • Antal röstningar
    0
Den spriten är inte stark på det viset :D , men nog fan skulle man ha sig en liten slurk i stockholm med... det är sorgligt hur dum man kan vara :huvet :kocko , fanns inte nån finfin färsköl att svalka tungan med i stockholm.

Men hur som helst, min röst hamnade på 2 nätter så hinner man med lite mera, köra enkel resa 60 mil för att festa en kväll kändes lite svårmotiverat när man kände sig som en skinflådd babian i häcken när man vaknat till liv och vågade känna efter hur man mådde. Priset är ju av mindre vikt faktiskt, så länge man har ordentligt roligt!!! :tummenupp
 
jag skulle fan nog hånka på om det blir fler sthlmare som kommer, annars blir jag rädd och kissar på mig
 
BLire i slutet av augusti kan inte jag komma =( :(

Aja, får hoppas att det blir tidigare i augusti. DÅ ÄR JAG GARANTERAT DÄR =)

:banana
 
MikkE skrev:
jag skulle fan nog hånka på om det blir fler sthlmare som kommer, annars blir jag rädd och kissar på mig
Jag ska ju dit. du kan ju åka med mig. Eller om jag ska åka hoj och inte har köpt ny får du nog ragga skjus av någon annan :tungan :D
 
blom skrev:
vi snackar 220 för en natt och ca 300 för två.. men inget klart
hrm hrm... Nu lugnar vi oss lite med "fakta-släppen" va? :7peta
(Så vi inte råkar lova mer än vi kan hålla.)
Inget är spikat eller bokat så inget vet egentligen något mer än att det ska bli partaj. :tummenupp
(Och att vi planerar för fullt f'ståss :D )
 
Finns väl för fan inget som säger att man måste ha körkort bara för man kör enduro. :kocko

Desutom kan man inte LV-regga R-modellen. Men kan ju alltid hävda att jag är påväg till träningen... :tungan
Nä, får försöka hitta nån o samåka med. Om jag ska köpa biljetter till örebro har jag ju inga pengar kvar o supa upp sedan. :tungan
 
Kyckling skrev:
hrm hrm... Nu lugnar vi oss lite med "fakta-släppen" va? :7peta
(Så vi inte råkar lova mer än vi kan hålla.)
Inget är spikat eller bokat så inget vet egentligen något mer än att det ska bli partaj. :tummenupp
(Och att vi planerar för fullt f'ståss :D )
jag skrev men inget klart..

alla uppgifter om festen borde komma nästa vecka med pris och allt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top