Mc-Kille-25
Ny medlem
jag undrar varför inte lite närmare skåne.
dessutom billigare, fler folk och så,elleR?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mc-Kille-25 skrev:jag undrar varför inte lite närmare skåne.
ehh... e du på riktigt eller?? närmre för vilka då?? för skåne ligge ju mitt i sverige.. förlåt det hade jag glömt!! Visst.. örebro ligger ju inte direkt mitt i heller.. men nämre för dom flesta, än att alla ska åka långt ner till danmark.Mc-Kille-25 skrev:jag undrar varför inte lite närmare skåne.
Mc-Kille-25 skrev:jag undrar varför inte lite närmare skåne.
Maffan kommer upp med pengar från ett par RR folk ... jag e på. Me like to burnout and boooose......blom skrev:fyll på fyll på fyll på och betala.. inte många dagar kvar nu![]()
Mr K skrev:Maffan kommer upp med pengar från ett par RR folk ... jag e på. Me like to burnout and boooose......
eftersom det är svårt att få folk att åka så pass långt bara för att festa så tippar jag på 4-7stTERMINATOR skrev:hur många blir ni från RR???
det går nog att fixa till .. ialf i närheten... kan ju inte lova 100%Mr K skrev:Är det ok för fiskeboda att annordna en spontanburntävling? Jag kan nog fixxa sponsor till det ......
Har ni tillgång till däckkrängar grejjor?blom skrev:det går nog att fixa till .. ialf i närheten... kan ju inte lova 100%
Mr K skrev:Har ni tillgång till däckkrängar grejjor?
Kan man komma upp redan fredagen den 26e på EM/Kväll?
Kjelle skrev:OK, hårda fakta:
Vi behöver minst 100 betalande festprissar för att kunna köra i Fiskeboda som planerat, annars måste vi börja leta efter en plan B.
sismo skrev:Ojoj... Många rykten från förra årets MUF-tjohejsan i fiskeboda... Funderar starkt på att skriva upp mig, men ska höra med lite polare också innan.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |