bikerwoman
Bannad
Hallåååå, har ni inte börjat få lite vårfestkänslor nu????

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bikerwoman skrev:1876336Lördagen den 6 maj är det s.k. mc-dagar på Barkaby flygfält där flera stora mc-handlare och SMC stockholm kommer att ha en ny, roligare form av avrostning samt provkörningar av nya hojar + utställningar etc.etc.
Eftersom vår klubb MCE, www.mce.se (ny bättre,uppdaterad hemsida på g..) ,är hemmahörande i Järfälla inte långt från flygfältet tänkte vi anordna en SPORTHOJSFEST denna kväll i vår stora ,trevliga klubbkåk!
Tanken är att vi får till en dunderfest med liveband i trädgården, DJ inne, hojspränging vs bilsprängning och andra kul tävlingar på vår stora tomt samt naturligtvis massor av god mat och öl!![]()
En cateringfirma kommer att finnas på plats och sälja nygrillade hamburgare samt lite andra enklare tilltugg.
Burn-platta kommer att finnas för er som tycker att ni har ett alldeles för lågt däckkonto![]()
Gratis inträde, men stripteasen kommer att kosta en peng
Massor av fina lotteripriser är skänkta av MC-bolaget,Stigenbergs och BIKE !!
Vi kommer att börja lotteriförsäljningen vid vårt klubbtält på Barkabydagen!
Vi är ca 90 medlemmar i klubben som består av mestadels sporthojs och enduroåkare och vi vill nu tillsammans med er lära känna lite fler hojåkare i stockholmstrakten!
Om ni har planer på att komma så skriv gärna upp er på "anmälningslistan" somm finns längre ner i tråden så får vi en uppfattning om hur många som kommer![]()
/Bikerwoman, ordis i MCE![]()
bikerwoman skrev:2074393Hallåååå, har ni inte börjat få lite vårfestkänslor nu????![]()
![]()
![]()
Mattias skrev:2079952Nä, jag går till Rapido istället.
Jaa..bikerwoman skrev:2080004Vaffådådå? Krypavstånd?
Mattias skrev:2080152Jaa..
...så vill jag även gå på denna, den var KANOOOOON!! =)bikerwoman skrev:2080157Latmask...e ju bara att krypa in i vårt armétält och sova där![]()
Vi är 2 killer från Linköping som är lite sugna på fest, behöver man boka plats i tältet eller????bikerwoman skrev:2080157Latmask...e ju bara att krypa in i vårt armétält och sova där![]()
HumAnyt skrev:1925960hade jag bott i fjollträsk hade jag ställt upp. Alltid vetat att 08r är klena, nu får man ju bevis för det
bara kvinnor som klarar nåt där uppe tydligen
![]()
semheijn skrev:2080794Du har helt rätt tydligen!!!!! hade jag bott i närheten av 08 så hade du kunnat lita på att jag hade vart med men jag bor för långt bort men jävligt nära HOA!!!!HÖHÖHÖHÖHÖ i velinga velinga.....för jaevle bra för jaevla bra
plozzaa skrev:2080779Vi är 2 killer från Linköping som är lite sugna på fest, behöver man boka plats i tältet eller????
HelenaSthlm skrev:2080331...så vill jag även gå på denna, den var KANOOOOON!! =)![]()
AXL ROSE skrev:209710021. Axl
Ska bli förbannat kul - lämnar nog bågen hemma - så man kan ta lite..........
bikerwoman skrev:2099952Nu är det hög tid att börja planera för att gå på århundradets största sporthojsfest![]()
![]()
Kom igen! Skriv upp er på listan så vi vet hur mkt. öl vi måste köpa!!!
![]()
Förutom ni här på sporthoj kommer det ca. 100 pers![]()
Som det ser ut nu så verkar det mest vara tjejer som ska gå tycker jag...vad är det för fel på er grabbar??
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |