Sporthojsfest Lör 6 Maj -06 !!!

HumAnyt skrev:
hade jag bott i fjollträsk hade jag ställt upp. Alltid vetat att 08:or är klena, nu får man ju bevis för det :) bara kvinnor som klarar nåt där uppe tydligen ;)

Ja fifan .......

Nu har vi haft första festkommitté-mötet :tummenupp

Här från sporthoj har vi nu med Fnutten, Kikka, Retep och Lillan78 och vi garanterar att det kommer att bli en skitkul fest :fyllisar :fyllisar

Krockar tyvärr med mer lokala MC-fester där det är krypavstånd hem, synken mellan Sthlms-klubbarna tycks trots många försök fungera dåligt, men inte omöjligt jag tittar förbi en sväng! :fyllisar

/B

bara för lite info så kommer den årliga sporthoj.com festen äga rum även i år som vanligt, samma plats och samma kanal :fyllisar :)

blom skrev:
bara för lite info så kommer den årliga sporthoj.com festen äga rum även i år som vanligt, samma plats och samma kanal :fyllisar :)
Ah, hoppades på det. Dit är det värt att åka, det vet man garanterat.

bikerwoman skrev:
Wake up!! Ingen som gillar att festa?
jag har så jäla långt,o säkert ligger snön kvar här ännu :7peta .men för all del ha det så kul :tungan

Festen närmar sig!
Kommer bli ett jäkla ös helt enkelt! :yoparty :fyllisar

Fritt fram för alla som vill hjälpa till och fixa föra, under och efter festen. Kommer behövas lite folk här och var för att allt ska flyta.

Låter som om detta kan bli en trevlig tillställning! Ska se om man kan ragga med lite filk ifrån klubben och komma ner! :fyllisar

Nä usch, det är alldeles för långt bort, säkert 1-1,5 mil ;)

Järfälla? Barkaby? Stockholmstrakten eller?

Hade det legat mer centralt så hade jag åtminstone varit lite sugen på att dyka upp ;)

Å fan, så de var det här Fnutten surrade om.

Ja, med tanke på att bankörningen på gotland denna helg blev inställd så borde ju både jag & Bushbabe vara tillgängliga för partaj. Kalas :tummenupp

Tittar säkert förbi. Det är ju Barkarbydagarna och där ska vi ju va´ och på kvällen har vi ju gångavstånd hem till lyan.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden