Sporthojsfest i Sthlm ?

Mm jo men ...
när var hur och vilken utrustning gäller ..stora eller lilla campingkittet eller inge campingkitt :confused:

Jag kommer nog bara förbi och hälsar på alla som kommit dit under kvällen men mer än så blir det nog inte för mig den här gången.... Tänkte åka till Borlänge på Söndag för att hälsa på lite bekanta och då vill man inte vara bakfull.... Men det blir kul och träffa lite folk iaf! :yoparty

//Anders

:gråta Jag ska upp till hälsingeskogarna och jaga troll ja ju mmm eller närmare bestämt träffa familjen. Annars hade jag komme me fast jag inte har kk än (får man det hmmm komma på 4:ra hjul i ställe för 2??) :brinnerup
Men jag hoppas på finnnnnnn väder åt er som åker dit och att ni knäpper mycke bilder så man får se vad som hände. :banana

Have fun
Mvh Kakan :hej

Jag kanske kikar förbi, kan dock inte festa eftersom jag skall upp 04.30 på söndagen och jobba. Bruket sa ni, jag svänger förbi Nillan i kiosken och frågar om vägen :rock

Brukets brygga, Muskö, 7 aug

PULKA skrev:
när var hur och vilken utrustning gäller ..stora eller lilla campingkittet eller inge campingkitt :confused:
Cale å jag skippar campingkitet (ej övernattning) men nåt å grilla å dryck å badgrejer tar vi med. Vi kommer nog vara ute vid Sandhamn på dagen så vi kommer väl till Muskö på kvällen, kanske framåt 19-20-tiden.

Med grillkol å sånt om det inte redan finns nåt liknande där.

Last edited:
Tydligen var det inte så många som slöt upp till Muskö ikväll. När jag pratade med Ace var det bara hon och Cale där..

jo jag, vågen, cl och divez kom dit men då var det mörkt och tyst där.
Vi kom litte efter 22 tror jag.

men vi passade på att utforska ön litte på samma gång :arsele

Bikerbitch skrev:
Tydligen var det inte så många som slöt upp till Muskö ikväll. När jag pratade med Ace var det bara hon och Cale där..

Ähh... vaddåååå?
:rolleyes:
Var ju världens drag ju! :yoparty :banana :fyllisar

eller inte

Vi var fyra tokar som for ner sent i kvällsingen till Muskö i hopp om att få se lite rajtan tajtan och börnande hojar... men ikke!... Två gubbar som tältade hittade vi... och det var inte lite det :7peta
Vi gjorde eftersök på hela nästan Muskö utan framgångar så vi åkte heåt för att intaga en ljuvlig hamburgare på McD sveavägen.

Menmen.. Tji fick vi... för där var ju Stockholm Cruising ikväll och inte lätt att få en BigMac i den röran... ojoj jag säger då det, Muskö är nog trevligast klockan två en eftermiddag med glass i hand.

fridens

edit: Ojdå johan, faaan tar jag fyra minuter på mig att skriva idag ;)

vågen skrev:
Ähh... vaddåååå?
:rolleyes:
Var ju världens drag ju! :yoparty :banana :fyllisar

eller inte

Vi var fyra tokar som for ner sent i kvällsingen till Muskö i hopp om att få se lite rajtan tajtan och börnande hojar... men ikke!... Två gubbar som tältade hittade vi... och det var inte lite det :7peta
Vi gjorde eftersök på hela nästan Muskö utan framgångar så vi åkte heåt för att intaga en ljuvlig hamburgare på McD sveavägen.

Menmen.. Tji fick vi... för där var ju Stockholm Cruising ikväll och inte lätt att få en BigMac i den röran... ojoj jag säger då det, Muskö är nog trevligast klockan två en eftermiddag med glass i hand.

fridens

edit: Ojdå johan, faaan tar jag fyra minuter på mig att skriva idag ;)

BigMac? Åt ni det också efter brugaren på den eminenta grillen? :p

EBS skrev:
BigMac? Åt ni det också efter brugaren på den eminenta grillen? :p

nejnej.. den inmärkt (motsatsen till utmärkt :D ) eminenta burgaren räckte gott och väl :brinnerup

Johanjulgran skrev:
jo jag, vågen, cl och divez kom dit men då var det mörkt och tyst där.
Vi kom litte efter 22 tror jag.

men vi passade på att utforska ön litte på samma gång :arsele

Då mötte vi er :)
Det var rätt mörkt så det gick inte att se mer än att det var fyra hojar..

Aja här kommer bilderna (har tagit lite tid p.g.a datorstrul) från ÅRETS SPORTHOJSFEST!!
Det var inte så många som kom :fatta! :7peta men vi som iaf masade oss dit hade iaf trevligt :hihi

En av de deltagande krymplingarna grejjar med grillen:

Bifogat

• 100_0814.JPG
    100_0814.JPG
    78.5 KB · Visningar: 67
  • 100_0815.JPG
    100_0815.JPG
    79.8 KB · Visningar: 57
Last edited:
En annan krympling o två sjöbilder :kocko

(Vi blev varnade för att militären hade övning samma kväll, nått om en robotbasen :död hehe.. men det klarade vi oss alla undan från)

Bifogat

• 100_0822.JPG
    100_0822.JPG
    100.5 KB · Visningar: 60
  • 100_0824.JPG
    100_0824.JPG
    53.4 KB · Visningar: 41
  • 100_0826.JPG
    100_0826.JPG
    69.2 KB · Visningar: 41
så, det var typ alla lykade bilder..
hoppas vi får till en lika lyckad fest nästa år :arsele :tungan :tungan :hihi

Cale skrev:
så, det var typ alla lykade bilder..
hoppas vi får till en lika lyckad fest nästa år :arsele :tungan :tungan :hihi

Så går det när "nån" snabbt bestämmer ett datum och basunerar ut det högt.

Kanske ska ta ett datum utan att det är EM just samma helg.

...Eller så gör man på gammalt sporthoj.com-manér och låter alla älta tid och plats fram o tillbakla i 6 månader och hoppas att "nån" ska bestämma nåt... Det är faktiskt ingen fara - jag liksom visste att det skulle bli jag o grodorna...;) Har varit med ett tag här nämligen... sen våren 2002 har jag för mig...
Det är samma sak med SH-körningarna, ingen vill bestämma vart vi ska tills mamma Ace bestämmer... och ingen (utom ett par som jag kan räkna på ena handens fingrar) vill köra först tills mamma Ace kör först... Observera, jag klagar inte. Tycker bara det är märkligt.

Ace Niki skrev:
...Eller så gör man på gammalt sporthoj.com-manér och låter alla älta tid och plats fram o tillbakla i 6 månader och hoppas att "nån" ska bestämma nåt... Det är faktiskt ingen fara - jag liksom visste att det skulle bli jag o grodorna...;) Har varit med ett tag här nämligen... sen våren 2002 har jag för mig...
Det är samma sak med SH-körningarna, ingen vill bestämma vart vi ska tills mamma Ace bestämmer... och ingen (utom ett par som jag kan räkna på ena handens fingrar) vill köra först tills mamma Ace kör först... Observera, jag klagar inte. Tycker bara det är märkligt.

Nej jag tyckte bara synd om er som var där ensamma. Grejen är ju att halva SH är på Anderstorp när det är EM.

Jag har också varit här så länge att jag vet att det enda sättet är att sätta ett "take it or leave it"-datum när nåt ska hända :)

Men sommaren är inte slut än och helgerna från nu är ju så gott som RR-fria. Och bruket var väl en bra plats va?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman