Sporthojsfest i Sthlm ?

Teo skrev:
Dit har ju Frifallskolan flyttat till.

Det var nån hot rod klubb som hyrde den i helgen iaf.. O frifallskolan behöver tydligen bara halva fältet.

edit: frifallskolan kan dra åt helvete

Last edited:
det är kalaskul att bli sprudelfull

Nillan skrev:
Visst finns det camping på Muskö men de har inte så många gästplatser däremot. Men det finns ett avskilt ställe (Brukets brygga) med gott om plats att parkera hojarna + att det finns plats att smälla upp tält på. Dessutom finns det grillplats och så ligger det precis vid vattnet. Nån gång om året brukar det vara nån slags Mc-träff här (Hd:ar) och då brukar det vara smockat med folk! Skulle vara kul att höra lite mc-muller igen så välkomna ut om ni nu bestämmer er för Muskö!!

Vars på muskö ligger den där brukets brygga, Jensa vill åka dit och spana.. :squid

Lartes skrev:
Jag hakar på din fest :yoparty

knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl...........knäppa en öl.............. knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl...........knäppa en öl.............. knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl...........knäppa en öl.............. knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl...........knäppa en öl.............. :kocko

Finns ett plejs ute på gålö som man kan hyra, med loge å egen strand å såna jäffla krejjer :öl Stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor gräsyta att slänga upp tält på....

Japp, det finns en raka i anslutning, en återvändsgata dessutom, om man inte har nyckel dvs, :fyllisar

Bildbevis på rakan (å Ronny) :yoparty

Bifogat

• Bild 017.jpg
    Bild 017.jpg
    66.9 KB · Visningar: 79
chrilleus skrev:
Finns ett plejs ute på gålö som man kan hyra, med loge å egen strand å såna jäffla krejjer :öl Stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor gräsyta att slänga upp tält på....

Japp, det finns en raka i anslutning, en återvändsgata dessutom, om man inte har nyckel dvs, :fyllisar

Bildbevis på rakan (å Ronny) :yoparty
Jag va oxå inne på gålö.. vart på gålö ligger det här stället?

GixxerJensa skrev:
Då vet jag precis vart du menar.. de blir nog fan kanonbra! Lite närmare än muskö oxå..

För det är ju så långt till muskö ;) Din lata 08... :rolleyes:
Jag röstar för Muskö, tror jag?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma