Sporthojsfest i samband med Mcmässan?

Vi är sugna på rajraj

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!

osv

Vi vill stanna hemma i soffan
1. Sweedo Nykterist och skämmer ALDRIIIG ut sig
2.
3.
4.
 
Vuken skrev:
Vi är sugna på rajraj

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13.twinner666 om iceman1975 ska gifta sig
osv

Vi vill stanna hemma i soffan
1. Sweedo Nykterist och skämmer ALDRIIIG ut sig
2.
3.
4.
 
Dags att börja planera. Fluppen: hur i helvete tar vi oss upp till Fjollträsk mitt i smällkalla vintern? Hoj är uteslutet. Lyxa till det med en hyrd buss? :D
 
Det kan ni fan lita på...att jag e sugen på partaj...!!!

Tjing!

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
 
Vi UMCC:are fixar väl som vanligt buss ner till mässan så räkna med ett gäng från oss :tummenupp

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
 
Klart man e på :öl

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
 
tja.. bara man e ledig o Oljekyld lånar ut soffan så....

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick* [/B][/QUOTE]
18. Ambulans
 
ambulans skrev:
Nån gång ska man väll lyckas vara med på fest...

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot :rock )
 
1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga :kocko Här ska :öl )

/FW
 
watson skrev:
1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga :kocko Här ska :öl )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
/FW
 
McB skrev:
Dags att börja planera. Fluppen: hur i helvete tar vi oss upp till Fjollträsk mitt i smällkalla vintern? Hoj är uteslutet. Lyxa till det med en hyrd buss? :D

Eller finlira med inrikesflyg och grogg :cool:
 
Hmm Partaj?? Konstigt?!

Ja har fotboja,,men ni kan väl komma till mig sen allihoppa?
Till min 2:a! Blir nog fin fint!! :rock
Kvinnor o barn först! ( så ni andra får nog inte plats :slicka )
 
:öl :tummenupp

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25.
26.
27.
28.
 
1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? :cool: )
26.
27.
28.
 
1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27.
28.
 
1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27. Craffe (Så klart, BikerBitch ska ju med)
28.
29.
30.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top