Sporthojsfest i samband med Mcmässan?

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27. Craffe (Så klart, BikerBitch ska ju med)
28. Adrian
29.
30.
 
1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27. Craffe (Så klart, BikerBitch ska ju med)
28. Adrian
29. Joakim vill också festa
30.
 
1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27. Craffe (Så klart, BikerBitch ska ju med)
28. Adrian
29. Joakim vill också festa
30. Frida :angel
 
1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27. Craffe (Så klart, BikerBitch ska ju med)
28. Adrian
29. Joakim vill också festa
30. Frida
31. zeal - en URR:are missar säl(an) en fest ;p
 
Klart att man ställer!

Vore fett om vi blev så många så man kunde boka ett HELT Hotell!

Hotell SPORTHOJ= :squid :öl :rock :banana :rofl :4skrika
:tuttar :kär :slicka :jisses



1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27. Craffe (Så klart, BikerBitch ska ju med)
28. Adrian
29. Joakim vill också festa
30. Frida
31. zeal - en URR:are missar säl(an) en fest ;p
32. MHK - vill rocka! :rock
 
Fest? Med Macho Woman? Nä fan... inte igen.

Sist jag såg henne fick jag fel på ögonen... allt blev suddigt. Å sen vaknade jag med huvudvärk. hmmm.... Äh va fan! Vissa saker ska man testa 2 gånger. :)


1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27. Craffe (Så klart, BikerBitch ska ju med)
28. Adrian
29. Joakim vill också festa
30. Frida
31. zeal - en URR:are missar säl(an) en fest ;p
32. MHK - vill rocka! :rock [/B][/QUOTE]
33. Lucky9
 
Man måste ha något att leva för när det är vinter.

1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27. Craffe (Så klart, BikerBitch ska ju med)
28. Adrian
29. Joakim vill också festa
30. Frida
31. zeal - en URR:are missar säl(an) en fest ;p
32. MHK - vill rocka! :rock
33. Fnutten
 
Davo å MW på samma fest?
Hu jeda mig!
Skall tömma Apoteket på huvudvärkstabletter till dagen efter :sjuk
 
Lucky9 skrev:
Fest? Med Macho Woman? Nä fan... inte igen.

Sist jag såg henne fick jag fel på ögonen... allt blev suddigt. Å sen vaknade jag med huvudvärk. hmmm.... Äh va fan! Vissa saker ska man testa 2 gånger. :)

Rätt tänkt! Än är du inte blind! Nästa gång lovar jag att visa alla tricks på hur man blir sjukast på kortast tid. Det finns en liten biverkning som gör att man får svårt att vistas i möblerade rum, men det är priset man får betala för att bli en legend. Tills dess kräver jag att du tränar stenhårt minst en gång i veckan!
 
Macho Woman skrev:
Rätt tänkt! Än är du inte blind! Nästa gång lovar jag att visa alla tricks på hur man blir sjukast på kortast tid. Det finns en liten biverkning som gör att man får svårt att vistas i möblerade rum, men det är priset man får betala för att bli en legend. Tills dess kräver jag att du tränar stenhårt minst en gång i veckan!

Jag kan intyga att hon talar sanning. Bildbevis finns. :skrämd
 
Macho Woman skrev:
Tills dess kräver jag att du tränar stenhårt minst en gång i veckan!

Men... jag har lite svårt med motivationen... Men om du ställer upp som personlig tränare så... :D

Tror visserligen inte min ekonomi klarar av att bli tränad av MW en gång i veckan. Men.. varannan? :)

/Lucky9
 
1. BB
2. Tom
3. Ghost
4. McB (hell yeah)
5. Freppa
6. fluppen (fixar bärs )
7.Iceman1975(om jag inte ska gifta mig)
8, Jonne_b.. nu jävlar ska det festas.. !!!
9. Davo
10. Macho stuffing woman
11. EBS.. Alltid med när det ska festas!!!
12. Vuken (om davo lämnar spriten hemma)
13. M:et. Är det fest så är jag där
14. JoS - Alltid redo för fest!
15. Madhonda "Hörde jag en skål..??"
16. cbjorkman
17. Sweedo *hick*
18. Ambulans
19. Lartes (förmodligen då Scooter-pilot )
20. Watson (Dum fråga Här ska )
21. Pawwe vill alltid festa
22. Jockee vill åxå alltid festa
23. Race kanske åxå vill festa
24. P-JA, klart man är med....
25. Emmi (vad tror ni om mej?? )
26. oXydex (Ska för första gången orka mig iväg till mässan)
27. Craffe (Så klart, BikerBitch ska ju med)
28. Adrian
29. Joakim vill också festa
30. Frida
31. zeal - en URR:are missar säl(an) en fest ;p
32. MHK - vill rocka!
33. Fnutten
34. Suzukiman


__________________
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top