Sporthojsfest 28 jan 2023

? De flesta av mina polare som var där avslutade tidigt och gick vidare till ställen som det var mer drag på och inte så "avslaget" ? Det är de rapporter jag har fått av dom ?
Har för mig att det gick ganska vilt till på tidiga sporthojsfester, men folk har kanske blivit äldre och mognare?

Jupp, så var det men vi hojåkare blir inte yngre och bäst före datum är passerat för många ?
Ändrar mig från ”har för mig” till; Vet att det gick vilt till…
Mitt minne kom tillbaks och blottade historier som innefattar perukbärande, brottningsmatcher och ”känn på mina silikontuttar”….
Resten kommer i mina memoare! (Som aldrig kommer att skrivas)

Ni är ju för roliga!

Självklart hade vi en grym fest! Dessvärre var det lite missförstånd som gjorde att festen inte övergick till SH standard. Kl 23 stängdes portarna och vi drog vidare till andra partyställen.

Men! Redan nu så är datumet satt för 2024 i samband med MC-mässan i Älvsjö. Så boka 27 januari redan nu och så ser vi till att den festen blir precis lika grym som innan pandemin!

Ni är ju för roliga!

Självklart hade vi en grym fest! Dessvärre var det lite missförstånd som gjorde att festen inte övergick till SH standard. Kl 23 stängdes portarna och vi drog vidare till andra partyställen.

Men! Redan nu så är datumet satt för 2024 i samband med MC-mässan i Älvsjö. Så boka 27 januari redan nu och så ser vi till att den festen blir precis lika grym som innan pandemin!
Vad innebär SH standard ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...